ماه عسل در رم ، سفر به رم برای ساختن خاطراتی رمانتیک

به گزارش اخذ ویزا، شهر رم، مرکز ایتالیا و یکی از زیباترین و رویایی ترین شهرهای جهان است. قطعا سفر به رم، یکی از اولین انتخاب های گردشگران و علاقه مندان به سفر می باشد. اگر شما نیز دوست دارید به این شهر زیبا سفر کنید و جاهای دیدنی رم را ببینید، در ادامه این مقاله با خبرنگاران همراه شوید تا هم با جاذبه های گردشگری رم آشنا شوید و هم اطلاعات اولیه ای از آن به دست آورید.

ماه عسل در رم ، سفر به رم برای ساختن خاطراتی رمانتیک

آشنایی بیشتر با شهر باستانی!!

رم، یکی از شهرهای تاریخی و مجذوب کننده ایتالیاست که در بخش مرکزی و غربی این کشور قرار گرفته است. بناهای تاریخی و آثار هنری بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که هرکدام از آن ها بیان کننده بخشی از تاریخ پربار رم می باشند. اگر از علاقه مندان به تاریخ و تمدن غربی هستید، سفر به رم می تواند برای شما بسیار مجذوب کننده و آموزنده باشد و حتما لذت زیادی را برای شما خواهد داشت. علاوه بر این، شهر رم یکی از رمانتیک ترین و عاشقانه ترین مکان هایی است که می توانید برای سفر خود انتخاب نمایید. قدم زدن در میدان پیازا که از زیباترین جاهای دیدنی رم ایتالیاست، هنگام غروب خورشید و نشستن در بستنی فروشی هایی که با میزهای دونفره پر شده اند، می تواند نوید یک ماه عسل خوب و رویایی را برای زوج های جوان به ارمغان داشته باشد.

اطلاعات اولیه

زبان مردم شهر رم، ایتالیایی است و واحد پول آن ها نیز یورو می باشد. هرچند این شهر در تمامی ماه های سال دارای آب و هوایی خوب و دلپذیر است، اما برترین زمان برای سفر، ماه های می، ژوئن، سپتامبر و اکتبر هستند. در این ماه ها این شهر در برترین شرایط آب و هوایی خود قرار گرفته است و دمای هوای آن حدود 21 درجه سانتی گراد است. ماه های جولای و آگوست، گرم ترین ماه های این شهر می باشند. البته در این ماه ها، تعداد جهانگرد های این شهر نیز بیشتر می شود. اگر قصد سفر به رم را دارید، زمانی را برای مسافرت خود انتخاب نمایید که قیمت ها در شرایط مناسب تری قرار داشته باشند. بهتر است که اواخر پاییز یا زمستان را برای سفر خود انتخاب کنید. زمان پرواز از تهران تا رم نیز 4 ساعت و 45 دقیقه می باشد.

بازدید از مکان های فرهنگی

جاذبه های گردشگری رم، آنقدر زیاد است که می توانید با توجه به علاقه خود از آن ها بازدید نمایید. آثار مربوط به دوران کلاسیک و رنسانس، مجذوب کننده ترین مکان های هنری و فرهنگی هستند که حتما از تماشای آن ها لذت خواهید برد.

خرید کردن

اگر علاقه مند به خرید باشید، می توانید اجناس خوبی در این شهر ایتالیایی پیدا کنید. پس حتما خرید را جزو بخش های مسافرت خود قرار دهید. یکی از برترین مکان ها برای خرید، اطراف پله های اسپانیایی می باشد. در این مکان، بوتیک های فراوانی وجود دارد که تقریبا کسی دست خالی از آن جا بر نمی شود. برترین کالاها و سوغاتی هایی که می توانید از ایتالیا تهیه کنید، عبارتند از: محصولات چرمی، کراوات، عطر و ... درکل یکی از جالب ترین جاهای دیدنی رم، مراکز خرید آن می باشد.

خوردن غذاهای خوشمزه

یکی از مجذوب کنندهیت های سفر، خوردن غذاهای مربوط به هر شهر یا کشور می باشد. امتحان کردن غذاهای تازه با طعم های تازه می تواند تجربه ای فوق العاده از یک سفر خاطره انگیز را برای شما به همراه داشته باشد. در رم می توانید کنگر فرنگی سرخ شده و گوشت بره را نوش جان کنید. انواع پاستاها از جمله غذاهایی است که نباید خوردن آن را در ایتالیا از دست بدهید. مخصوصا پاستای cacio e pepe با پنیر pecorino و فلفل سیاه. یکی دیگر از غذاهایی که پیشنهاد می کنیم که حتما امتحان کنید، amatriciana می باشد. این غذا با تخم مرغ، فلفل قرمز و بیکن دودی نشده با نام guanciale تهیه می شود. کاپوچینو یکی از نوشیدنی هایی است که می توانید برترین نوع آن را در مکانی با نام SantEustachio پیدا کنید. این مکان در نزدیکی معبد پانتئون قرار گرفته است. وینوهای محلی نیز از جمله نوشیدنی های دیگری است که می توانید در غروب های زیبای این شهر میل نمایید.

منبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2388

به "ماه عسل در رم ، سفر به رم برای ساختن خاطراتی رمانتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه عسل در رم ، سفر به رم برای ساختن خاطراتی رمانتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید