مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شهرستان گناوه برگزار گردید

به گزارش اخذ ویزا، کرامت اله شولی فرد رئیس هیئت ورزش های همگانی گناوه روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت:مسابقات آمادگی جسمانی بین باشگاهی شهرستان گناوه (جام نشاط و تندرستی) ویژه بانوان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با همکاری هیئت ورزش های همگانی و اداره ورزش و جوانان در سالن شهید عباسی گناوه برگزار گردید.

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شهرستان گناوه برگزار گردید

وی اضافه نمود: این مسابقات به صورت یک روزه با حضور باشگاه های بهرس، خلیج فارس، اکسیر، نشاط، درخشان، نفت،ایران و شهید عباسی از گناوه در هفت رده سنی 18 تا22، 22تا 26، 26تا 32، 32تا 36، 36 تا 40 و 40 تا 50 و 50 به بالا برگزار گردید که در سرانجام در رده بندی تیمی باشگاه بهرس، باشگاه خلیج فارس و باشگاه اکسیر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

شولی فرد اعلام کرد: در مسابقات انفرادی در رده سنی اول نازیلا حیاتی، افسانه عباسی، فاطمه اسدی و رده سنی دوم افسانه حسن زاده، بهاره سالخورده، زینب رفعت و آسیه گشتاسب و رده سنی سوم ساناز راهنما، مریم یوسفی و رویا ملکزاده به مقام های اول تا سوم رسیدند.

وی ادامه داد: در رده سنی چهارم خدیجه کشتکار، زهرا یگانه و راضیه نظامی و در رده سنی پنجم صغری صیادی، معصومه رستمی و خانم نصرتی و در رده سنی ششم سید سلیمه حسینی و زهرا قدامی و رده آخر مهین قادری توانستند کسب مقام نمایند.

وی گفت: مسئول برگزاری این مسابقات معصومه پارسا زاده و داوری این مسابقات بر عهده خانم ها عبدالهی، نظری، جلالپور و ستایشی بودند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی گناوه توضیح داد: جام قهرمانی، لوح تقدیر و جوایز نفرات برتر توسط رحمان عمادی رییس اداره ورزش و جوانان و خدیجه دشتی مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه اهدا شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 83

به "مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شهرستان گناوه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شهرستان گناوه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید