معتبرترین فروشگاه های فروش جک پارکینگی کدامند؟

به گزارش اخذ ویزا، رپرتاژآگهی - جک پارکینگی تنها ابزاری است که با نصب آن بر روی درب می توان یک درب معمولی را هم به دربی ریموت دار تبدیل کرد. جک پارکینگی که از حدود 15 سال پیش روی کار آمده، در حال حاضر برای درب ورودی بسیاری از اماکن عمومی و البته منازل شخصی مورد استفاده حلهقرار می گیرد. این ابزار کاربردی مسائل بسیار زیادی را حل می نماید، به همین جهت بسیار مورد استقبال قرار گرفته و توسط برندهای مختلفی فراوری و روانه بازار می گردد. آشنایی با این ابزار کاربردی می تواند برای همه افراد جامعه مفید باشد، به همین جهت در ادامه جک پارکینگی یا باز کننده در پارکینگ به صورت تخصصی مورد آنالیز قرار می گیرد.

معتبرترین فروشگاه های فروش جک پارکینگی کدامند؟

برندهای فراوری نماینده جک پارکینگی (parking jack ) را بشناسید!

به طور قطع کیفیت ابزار خاصی مثل جک پارکینگی برای همه خریداران حائز اهمیت است، به همین خاطر ضروری است برای خرید آن برندهای معتبر ایرانی و خارجی را بشناسید. جک ها بر اساس قدرت کشش و نحوه کارایی با یکدیگر تفاوت هایی دارند، اما بهترین جک های پارکینگی به توضیح زیر می باشند:

  1. جک یال که یکی از انواع جک پارکینگی ایرانی است، از جمله برندهای فعالی به شمار می رود که تنوع بالایی از جک یال را به بازار عرضه می کند. برند یال یکی از فراورینمایندگان ایرانی محسوب می گردد که کیفیت فراوریاتش زبانزد خاص و عام می باشد.
  2. اگر به دنبال جک پارکینگی خارجی باشید، خرید جک پارکینگی والنسیا یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. جک والنسیا که فراوری کشور اسپانیا می باشد با به روزترین متدها طراحی و فراوری شده و به همین خاطر یکی از پر طرفدارترین جک های پارکینگی به شمار می رود.
  3. سیماران نیز یکی از برندهای فراوری نماینده جک پارکینگ ایرانی است که جک را در دو مدل ریلی و بازویی به بهترین شکل ممکن طراحی و فراوری می کند. کیفیت کلیه محصولات سیماران خصوصاً جک سیماران از گذشته تا کنون مورد تائید عموم اقشار جامعه بوده است.
  4. جک پارکینگی کسری یکی از جک های پارکینگی مرغوب و باکیفیت ساخت ایران است. جک پارکینگی کسری کاملا ضد آب و گرد غبار بوده و قابلیت استفاده در ساختمان های مسکونی را دارد. شما می توانید مدل های گوناگون جک پارکینگی کسری را از وبسایت رازی تکنولوژی تهیه و خریداری نمایید.
  5. از دیگر جک های مورد تائید و باکیفیت جک V2 می باشد که جک V2 که از قدرت کشش بسیار عالی برخوردار است. به همین جهت جک V2 را می توان یکی از بهترین جک ها برای اتوماتیک کردن درب های ورودی دانست.

اگر قصد خرید جک پارکینگی ایرانی یا خارجی را دارید، فقط یکی از 4 مدل فوق را انتخاب کنید تا از کیفیت آن ها اطمینان خاطر داشته باشید.

بهترین فروشگاه جک پارکینگی کجاست؟

قاعدتاً برای آنکه کالا و محصولات باکیفیت خریداری کنید، می بایست فروشگاه معتبر و مطمئن را برای خرید انتخاب کنید. برای یافتن یک فروشگاه خوب و کاملا تخصصی کافی است که در صفحه مرورگر گوگل نام فروشگاه اینترنتی رازی تکنولوژی ایرانیان را جستجو نمائید همچنین میتوانید با مراجعه با آدرس: www.rti1.ir به صورت مستقیم به این فروشگاه دسترسی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی رازی تکنولوژی ایرانیان به عنوان یکی از معتبرترین توزیع نمایندگان جک های پارکینگی و دیگر تجهیزات مثل ریموت کنترل، دزدگیر، آیفون های تصویری، دوربین مداربسته و … است که به منظور سهولت در خرید هم وطنان اقدام به راه اندازی یک وبسایت کرد. با خرید از وبسایت فروشگاه اینترنتی رازی تکنولوژی که به صورت 24 ساعته پشتیبانی نیز می گردد، کالای خریداری شده شما را به صورت پستی در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهد نمود. ضمانت اصالت کالا، ضمانت هفت روزه بازگشت و امکان پرداخت درب منزل از دیگر ویژگی های خرید از وبسایت اینترنتی فروشگاه رازی تکنولوژی به شمار می رود.

برای مشاهده و افزایش اطلاعات می توانید به وسیله وبسایت صفحه اینستاگرام فروشگاه اینترنتی رازی را دنبال کنید و با استفاده از مقالات موجود در وبسایت اطلاعات خود را افزایش دهید. فروشگاه رازی یکی از بهترین و کاملترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه فروش تجهیزات امنیتی و الکترونیکی است که می توانید با اطمینان خاطر از آن خرید کنید..

جک پارکینگی، کاربردی ترین ابزار دو دهه اخیر

همانطور که گفته شد، حدود دو دهه از حضور این ابزار کاربردی در بازار می گذرد، اما همچنان پر فروش می باشد. جک پارکینگی ابزاری است که با نصب بر روی درب ورودی می تواند باز و بسته شدن درب را تنها با یک دکمه بر روی ریموت مدیریت و کنترل کند. به عبارت ساده تر با نصب جک پارکینگی بر روی درب دیگر احتیاجی به باز و بسته کردن درب با کلید نخواهد بود و تنها با یک دکمه روی ریموت می توان درب را باز یا بسته کرد. جک پارکینگی به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزار در دو مدل فراوری می شوند که عبارت هستند از:

** جک بازویی: به طور کلی دسته بندی جک پارکینگی بسته به نوع عملکرد و کارکرد آن ها انجام شده است، به همین خاطر به آن دسته از جک ها که به شکل بازو، باز یا بسته می گردد بازویی گفته می گردد. نصب جک پارکینگی بازویی بر روی دو لنگه درب موجب می گردد که دو لنگه به صورت هم زمان باز یا بسته شوند.

** جک ریلی: نوع دوم از جک های پارکینگی موجود در بازار، جک ریلی نام دارند. این نوع جک که شکلی شبیه به ریل داشته و درب را به صورت ریلی می گشاید بسیار پرطرفدار نیز می باشد؛ چراکه باز شدن درب بر روی ریل فضای خاصی را اشغال ننموده و در زمان باز شدن درب فضای حیاط یا ورودی با دو لنگه درب اشغال نخواهد شد.

به طور کلی نصب هر یک از دو نوع جک پارکینگی فوق می تواند برای بسیاری از افراد مفید واقع گردد، چراکه جک های پارکینگی مسائل بسیاری را حل نموده اند.

نصب جک پارکینگی چه مزیتی دارد؟

به طور کلی کلیه درب های ریموت دار و حتی کرکره ای برقی ریموت دار دارای جک هستند، اما از آنجا که جک های پارکینگی قابلیت نصب بر روی درب های لنگه ای قدیمی را نیز دارد بسیار مورد استقبال نهاده شد. از طرفی جک پارکینگی برای ریموت دار کردن درب آپارتمان ها و مجتمع ها نیز بسیار مناسب بوده و موجب رفت و آمد آسان همسایگان در یک مجتمع خواهد شد. البته نصب جک پارکینگی و مجهز کردن درب ورودی منازل و امکان عمومی فایده عظیم دیگری نیز دارد. نصب جک پارکینگی بر روی درب های اماکن عمومی کار نگهبانان را کاهش می دهد، همچنین اگر افراد برای درب ورودی منزل خود جک پارکینگی نصب نمایند در تمامی فصول از سرما و گرمای هوا در امان خواهند بود و بدون احتیاج به زحمت پیاده شدن و نشستن در خودرو می توانند درب خانه خود را باز یا بسته نمایند.

بنابراین به وضوح روشن است که ورود جک پارکینگی به بازار مسائل عمده بسیاری از افراد را به شکلی آسان حل نموده است، به طوری که در حال حاضر نصب جک پارکینگی بر روی درب مجتمع ها و اماکن عمومی از ضروریات محسوب می گردد. به همین جهت برندهای مختلفی اقدام به فراوری جک پارکینگی ایرانی یا خارجی نموده اند.

فروشگاه اینترنتی رازی تکنولوژی یکی از فروشگاه های تخصصی و معتبر در زمینه فروش انواع جک های پارکینگی است. مجموعه ای از جک های پارکینگی مرغوب و با کیفیت در رازی تکنولوژی به فروش می رسد. با خرید از رازی تکنولوژی می توانید یک خرید بینظیر و فراموش نشدنی را تجربه کنید. rti1.ir

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1640

به "معتبرترین فروشگاه های فروش جک پارکینگی کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتبرترین فروشگاه های فروش جک پارکینگی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید