معرفی هتل دیپلمات فلورانس ، 4 ستاره

به گزارش اخذ ویزا، هتل دیپلمات فلورانس | Florence Diplomat Hotel

این هتل 4 ستاره و دارای 78 اتاق، در فاصله 10 دقیقه ای از کلیسای فلورانس، در مرکز تاریخی، نزدیک ایستگاه قطار سانتا ماریا نوولا واقع شده است. اتاق با فای رایگان است. دارای اتاق هایی با منظره ای بی نظیر از فلورانس می باشد. صبحانه نیز به طور روزانه در حیاط داخلی هتل سرو می گردد که مهمان همچنین می توانید از کافه هتل نیز استفاده نمایند. هتل دیپلمات فلورانس Florence Diplomat Hotel همچنین با چند دقیقه پیاده روی از مرکز خرید اصلی شهر و مرکز کنفرانس و نمایشگاه Fortezza Da Basso در دسترس است. این هتل همچنین یک انتخاب عالی برای مسافران است که علاقه مند به خرید برند های لوکس و هنر هستند. در متن زیر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این هتل در شهر فلورانس را تا دیدنی های اطرافش را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل ویلا پیتیانا فلورانس را مرور کنیم.

معرفی هتل دیپلمات فلورانس ، 4 ستاره

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل دیپلمات فلورانس

میز پذیرش هتل همزمان با ورودتان به استقبال شما خواهد آمد، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و خدمات بلیط از جمله مواردی است که می توانید از میز پذیرش بخواهید. اگر به دنبال خدمات خشکشویی و اتوشویی هستید در اختیارتان قرار خواهد گرفت و پارکینگ با هزینه اضافی در خود هتل وجود دارد. ترانسفر فرودگاهی اراده می گردد بنابراین برای رسیدن به این هتل اجاره کردن یک ماشین از فرودگاه فلورانس احتیاج نمی باشد. کارکنان هتل به زبان ایتالیایی، آلمان، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل از ساعت 2 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی در خدمت شما خواهد بود. اگر سفری کاری به این مناطق دارید، امکانات اتاق های دیدار یا جشن ها به همراه فکس و فتوکپی با پرداخت مبلغی مجزا برایتان فراهم می گردد. صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس است، تهویه مطبوع، روزنامه، آسانسور و باربر، خدمات اتاق و خدماتی برای راحتی مهمانان از دیگر امکانات هتل می باشد.

امکانات تفریحی هتل دیپلمات فلورانس

در فضای دلنشین هتل و در کافه با دوستان خود بنشینید و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید، با پرداخت مبلغی از صبحانه بوفه ای این هتل هر روز بهره مند شوید که از ساعت 06:30 تا 10:00 سرویس دهی دارد. خدمات اتق همچنین بصورت 24 ساعته ارائه می گردد.

بعضی از اتاق های هتل دیپلمات فلورانس

  • اتاق اکونومی دابل: دارای 15 متر مربع مساحت می باشد، یک تخت دو نفره بزرگ دارد د رداخل این اتاق ها تعبیه شده است، شامل صبحانه رایگان برای 2 نفر و یک حمام خصوصی می باشد.
  • اتاق اکونومی دابل با چشم انداز شهر: دارای 15 متر مربع مساحت می باشد، یک تخت دو نفره بزرگ دارد د رداخل این اتاق ها تعبیه شده است، شامل صبحانه رایگان برای 2 نفر ، چشم انداز شهر و یک حمام خصوصی می باشد.
  • اتاق کامفورت دابل: دارای 18 متر مربع مساحت می باشد، یک تخت دو نفره بزرگ و یا دو تخت یک نفره دارد د رداخل این اتاق ها تعبیه شده است، شامل صبحانه رایگان برای 2 نفر و یک حمام خصوصی می باشد.
  • اتاق اکونومی تویین: دارای 15 متر مربع مساحت می باشد، دو تخت یک نفره بزرگ دارد د رداخل این اتاق ها تعبیه شده است، شامل صبحانه رایگان برای 2 نفر و یک حمام خصوصی می باشد.
  • اتاق اکونومی تویین با چشم انداز شهر: دارای 15 متر مربع مساحت می باشد، دو تخت یک نفره بزرگ دارد د رداخل این اتاق ها تعبیه شده است، شامل صبحانه رایگان برای 2 نفر، چشم انداز شهر و و یک حمام خصوصی می باشد.
  • اتاق سینگل: دارای 12 متر مربع مساحت می باشد، یک تخت یک نفره بزرگ دارد د رداخل این اتاق ها تعبیه شده است، شامل صبحانه رایگان برای 2 نفر و یک حمام خصوصی می باشد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های این هتل شامل تهویه مطبوع، دیوارهای ضد صدا می باشد و تخت اضافه در صورت درخواست با هزینه اضافی می باشد و همچنین دارای یخچال، اتو و میز اتو در صورت درخواست، سشوار، کتری برقی، قهوه و چای ساز، تلفن، تلویزیون های صفحه تخت متصل به شبکه های جهانی، ملافه های ضد آلرژی و کمد لباس برای شما تعبیه شده است. اتاق ها به اینترنت وای فای رایگان دسترسی دارند. سرویس حمام دارای دوش است و به صورت رایگان همه لوازم آرایشی-بهداشتی مورد احتیاجتان تهیه شده است و روزانه، اتاق توسط خدمه تمیز می گردند. در صورتی که احتیاج به تخت نوزاد و یا تخت اضافه داشتید می توانید با پرداخت هزینه، آن را درخواست دهید.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر فلورانس

  • بازار دونینی: 1 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 15 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا اما پیاده 14 دقیقه طول می کشد.
  • رستوران پالاجیو 59: 5 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 18 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • بازار خرید اجناس لوکس : 3 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 48 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا با اتوبوس یا مترو یک ساعت و 13 دقیقه طول می کشد.
  • سالن اوبی هال: 6 کیلومتر است که می توانید با ماشین 22 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • ورزشگاه آرتمیو فرانکی: 6 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 22 دقیقه راه خواهد بود.
  • فوروم نلسون ماندلا: 6 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 22 دقیقه راه خواهد بود. برای رسیدن به جاذبه های دیدنی فلورانس، همین مدت زمان در راه خواهید بود.
  • ایستگاه کامپو دی مارتی: 6 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود.
  • فرودگاه بین المللی پیسا: 4 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی یک ساعت و 9 دقیقه، تا هتل در راه خواهید بود.
  • فرودگاه فلورانس: 6 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 20 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل دیپلمات فلورانس

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 50123 فلورانس اف ای، 9، ویا لویجی الامانی

Via Luigi Alamanni, 9, 50123 Firenze FI, Italy

منبع:booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 650

به "معرفی هتل دیپلمات فلورانس ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل دیپلمات فلورانس ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید