تور مالزی: معرفی هتل 5 ستاره اورگرین لورل در پنانگ

به گزارش اخذ ویزا، هتل اورگرین لورل پنانگ | Evergreen Laurel Hotel Penang

هتل 5 ستاره اورگرین لورل، یکی از لوکس و مجذوب کننده ترین اقامتگاه های شهر زیبای پنانگ است. این هتل در منطقه جورج تاون واقع و در نزدیکی بنای امیکاراما بورمسه و وات چاییا میانگکالارام قرار گرفته است. هتل اورگرین لورل پنانگ دارای امکانات زیادی مانند استخر، چند رستوران، باشگاه ورزشی و اتاق بازی برای بچه ها است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا ویژگی های مختلف هتل اورگرین لورل پنانگ Evergreen Laurel Hotel Penang را نظیر امکانات رفاهی، تفریحی، رستوران ها و … برایتان بیان کنیم.

تور مالزی: معرفی هتل 5 ستاره اورگرین لورل در پنانگ

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل اورگرین لورل پنانگ

در اینجا ترانسفر فرودگاهی قابل استفاده است که البته جدا از هزینه اقامت تان در نظر گرفته می گردد. در بخش پذیرش می توانید 24 ساعته با کارمندان ارتباط داشته باشید و از انبار چمدان موجود نیز استفاده کنید. تبدیل ارز و راهنمای گردشگری نیز در بخش پذیرش دیده می شوند اینترنت در تمام نقاط هتل برای استفاده مهمانان تهیه شده و البته رایگان است. پارکینگ نیز برای هر اتاق بدون احتیاج به رزرو قبلی و به صورت رایگان وجود دارد و شما امکان اجاره ماشین از اینجا خواهید داشت.

آسانسور، چرخ حمل بار و امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان در هتل اورگرین لورل پنانگ موجود است. بعلاوه امکان استفاده از خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه جداگانه برای مهمانان در هتل تعبیه شده است. دستگاه فکس و کپی، کافی نتی کوچک و اتاق هایی برای برگزاری کنفرانس، مخصوص سفرهای کاری هستند. نگهداری از بچه ها در این هتل انجام می گیرد.

کارمندان در اینجا به زبان انگلیسی و مالایایی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 15:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل اورگرین لورل پنانگ

تفریح های گوناگونی برای شما در اینجا وجد دارد. می توانید در استخر روباز شنا کنید و یا در کنار آن، روی تخت ها دراز کشیده و استراحت نمایید. یک باشگاه بدنسازی برای استفاده مهمانان درست شده است. جکوزی و سونا نیز از دیگر تفریحات موجود در هتل محسوب می گردد. یک زمین تنیس هم در اینجا وجود دارد که البته استفاده از آن رایگان نیست. برای بچه ها یک اتاق بازی طراحی شده که بسیار سرگرم نماینده و مجذوب کننده است.

رستوران های هتل

  • رستوران چینی اورگرین (Evergarden Chinese Restaurant): این رستوران غذاهای چینی و البته بین المللی دارد و از 6:30 صبح تا 10 شب باز است. شما می توانید همه وعده های غذایی را در اینجا میل کنید.
  • کافه لورل (Cafe Laurel): کافه شیک و دوست داشتنی هتل، صبحانه، ناهار و شام سرو می نماید و بوفه ای با غذاهای بین المللی دارد.
  • کافه لابی (Lobby Lounge): در لابی می توانید بنشینید و از اسنک ها و میان وعده های خوشمزه ای که برای شما تهیه دیده، نوش جان کنید. موزیک زنده در این کافه از ساعت 8 تا 12 شب (به جز دوشنبه ها) اجرا می گردد.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع و کولر هستند و اینترنت وای فای و سیمی رایگان در دسترس شماست. تلویزیون صفحه تخت اتاق ها، شبکه های جهانی و کابلی را پخش می نماید و تلفن نیز برای شما قرار داده شده است. سرویس حمام، دارای لوازم آرایشی-بهداشتی، حوله لباسی و سشوار است. یک گاوصندوق هتلی برای مهمانان تعبیه شده و بعلاوه اتاق ها دارای سرویس پذیرایی 24 ساعته هستند.

دستگاه قهوه/چای ساز و بطری های آب معدنی رایگان از دیگر لوازم مورد احتیاج شماست. برای شما روزنامه نیز به صورت رایگان آورده می گردد.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق دولوکس با دید دریا: 32 متر مربع هستند و یک تخت دو نفره کینگ یا 2 تخت تک نفره دارند.
  • اتاق سوپریر با دید دریا: با متراژ 32 متر مربع، می توانید 1 تخت دو نفره یا 2 تخت تک نفره در آن ها مشاهده کنید.
  • سوئیت اکسکیوتیو: این سوئیت ها 64 متر مربع هستند و یک تخت دو نفره کینگ دارند.
  • اتاق دولوکس دبل یا تویین: آن ها، 32 متر مربع هستند و یک تخت دو نفره یا 2 تخت تک نفره دارند.

فاصله هتل تا جاذبه های پنانگ

  • مرکز خرید گورنی پاراگون: تا این فروشگاه 500 متر فاصله دارید. 15 دقیقه پیاده روی تا اینجا خواهید داشت و تاکسی شما را 6 دقیقه ای می رساند.
  • مرکز خرید گورنی پلازا: این مرکز خرید 500 متر از شما دورتر است که پیاده 8 دقیقه ای و با تاکسی 6 دقیقه ای می رسید.
  • مرکز خرید استریتس کوئِی: حدود 2.6 کیلومتر تا این فروشگاه فاصله دارید که باید حدودا 15 دقیقه را به وسیله تاکسی، طی کنید. البته اتوبوس نیز به این مقصد می رود که 1 ساعت و 40 دقیقه زمان می برد.
  • پنانگ تایم اسکوئر: 9 کیلومتر مسافت آن را می توانید با تاکسی 13 دقیقه ای طی کنید. با اتوبوس، 1 ساعت و نیم در راه خواهید بود.
  • رِینبو اسکای واک در کومتار: 9 کیلومتر تا هتل اورگرین لورل پنانگ فاصله دارد. تاکسی شما را 13 دقیقه ای می رساند و با اتوبوس 1 ساعت و 20 دقیقه بعد می رسید.
  • مرکز خرید کومتار: این فروشگاه تا شما 3 کیلومتر فاصله دارد که به وسیله تاکسی می توانید 15 دقیقه ای به آنجا برسید. اتوبوس شما را بعد از 1 ساعت و نیم می رساند.
  • مرکز خرید پرانگین: 1 کیلومتر از هتل دورتر است. اگر تاکسی سوار شوید حدود 15 دقیقه در راه خواهید بود. به وسیله اتوبوس نیز به 1 ساعت و 22 دقیقه زمان احتیاج دارید.
  • موزه واندر فود: این موزه حدودا 3.7 کیلومتر فاصله اش تا هتل است که به وسیله تاکسی 28 دقیقه ای به آنجا می رسید. با اتوبوس 1 ساعت و نیم در راه خوابید بود.
  • قلعه کورنوالیس: مسافت این قلعه تا هتل، 3.8 کیلومتر است که تاکسی شما را بعد از 10 دقیقه و اتوبوس بعد از 1 ساعت و نیم می رساند.
  • پنانگ هیل: 5 کیلومتر تا شما فاصله دارد که تاکسی شما را 30 دقیقه ای می رساند.
  • بنای کک لوک سی: 9 کیلومتر مسافت آن تا هتل است. تاکسی شما را 30 دقیقه ای در صورت نبود ترافیک به آنجا خواهد رساند.
  • پل پنانگ: این پل 9.8 کیلومتر تا شما فاصله دارد. تاکسی 30 دقیقه بعد شما را می رساند.
  • مرکز خرید سانوی کارنیوال: 2 کیلومتر تا شما فاصله دارد. تاکسی شما را 36 دقیقه ای به آنجا می برد.
  • : تا این پارک تقریبا 18 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی شما را 40 دقیقه ای به آنجا می رساند.
  • فرودگاه بین المللی پنانگ: 9 کیلومتر تا شما فاصله دارد. با تاکسی 30 دقیقه ای می رسید.
  • فرودگاه سلطان عبدل حلیم: 85 کیلومتر از شما دورتر است که اگر تاکسی سوار شوید، بعد از 1 ساعت و چهل دقیقه به آنجا می رسید.

موقعیت هتل اورگرین لورل پنانگ

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

مالزی، جورج تاون 10250، پرسیاران گورنی

53 Persiaran Gurney, 10250 George Town, Malaysia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2181

به "تور مالزی: معرفی هتل 5 ستاره اورگرین لورل در پنانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: معرفی هتل 5 ستاره اورگرین لورل در پنانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید