مقاله: مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک

به گزارش اخذ ویزا، اطراف Fulton Mall به منطقه عابر پیاده تبدیل شده و بازسازی گسترده ای انجام شده است. فروشگاه لنگرگاه فولتون مال فروشگاه میسی(Massy) است. هر روز مغازه های جدیدی در خیابان فولتون ظاهر می شوند. از فروشگاه کارخانه موز جمهوری گرفته تا Gap Outlet گرفته تا یک فروشگاه بزرگ، Fulton Mall به سرعت به عنوان مقصد نهایی خرید بروکلین در حال تولد دوباره است.

مقاله: مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک

در فورت گرین دو مرکز تجاری وجود دارد، مراکز خرید آتلانتیک ترمینال و مرکز آتلانتیک که یک راهرو روباز به آنها متصل می شود. هر دو در ایستگاه مترو Atlantic Avenue و ایستگاه LIRR واقع شده اند و از خیابان بسکتبال Barclay Center واقع شده اند. Target، Best Buy و Burlington Coat Factory برخی از فروشگاه های لنگرگاه هستند.

این بهترین راز محفوظ بروکلین است، یک مرکز خرید به سبک حومه شهر که فضای آرام تری نسبت به برخی از مراکز مستقر در بروکلین دارد. آن در خارج از خروجی 15 در Belt Parkway نزدیک Spring Creek Park است. اگرچه بهترین گزینه برای کسانی است که به اتومبیل دسترسی دارند اما ارزش سفر از طریق اتوبوس را هم دارد. Gateway Mall شامل یک مرکز خرید دوم است که یک فروشگاه Gap، Five Under و بسیاری از مغازه های دیگر را در خود جای داده است. اگر تازه به این محله منتقل شده اید و به محصولات خانگی Bed، Bath & Beyond، Home Depot یا Target نیاز دارید، این مکان عالی است.

منبع مقاله: مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک

انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2025

به "مقاله: مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید