ناکامی علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال: امیدوارم به فوتبال خیانت نشده باشد

به گزارش اخذ ویزا، علی کریمی پس از ناکامی در انتخابات فدراسیون فوتبال هنگام ترک سالن گفت: نیازی به من در فدراسیون فوتبال نبود و اگر دوست داشتند حتما به من رای می دادند. امیدوارم به فوتبال خیانت نشده باشد.

ناکامی علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال: امیدوارم به فوتبال خیانت نشده باشد

به گزارش ایرنا، علی کریمی پس از ناکامی در انتخابات فدراسیون فوتبال هنگام ترک سالن گفت: ابتدا برای کیومرث هاشمی و شهاب الدین عزیزی خادم آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: من فقط برای اینکه بهانه دست کسی نیافتد در انتخابات حاضر شدم چرا که نتیجه این انتخابات از قبل تعیین بود. از 9 عزیزی که به من رای دادند تشکر می کنم. از حضور در این انتخابات تعیین بود که در مجمع تنها 9 نفر می خواستند تا فوتبال تغییراتی داشته باشد. از این بابت خوشحالم و تشکر می کنم. امیدوارم روسای بعدی اذیت ننمایند و رویه حرفه ای را دنبال نمایند.

کریمی در خصوص اینکه آیا این انتخابات پاک بود یا خیر، افزود: من نمی توانم در این باره نظر بدهم و این موضوع را به وجدان دوستان واگذار می کنم. رای آنها برای من قابل احترام است. من هم اگر جای آنها بودم به کسی که دوست داشتم رای می دادم اما امیدوارم به فوتبال خیانت نکرده باشند.

نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا این انتخابات مهندسی شده بود، توضیح داد: مهندسی را من نمی دانم. جا دارد با تاخیر روز مهندس را به مهندسین عزیز تبریک بگویم!

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است به رییس بعدی فدراسیون یاری کند یا خیر، افزود: نیازی به من نبود اگر بود رای می آوردم.

در سرانجام رای گیری بخش ریاست که هم اکنون در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، شهاب الدین عزیزی خادم 35 رای، کیومرث هاشمی 24 رای، مصطفی آجورلو 18 رای و علی کریمی 9 رای کسب کردند و با این اوصاف عزیزی خادم و هاشمی در دور دوم برای انتخاب رئیس فدراسیون رقابت می نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1715

به "ناکامی علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال: امیدوارم به فوتبال خیانت نشده باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال: امیدوارم به فوتبال خیانت نشده باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید