هتل و هاستل در دبی

به گزارش اخذ ویزا، دبی شهری لوکس با آفتابی درخشان و آمیزه ای از فرهنگ های متفاوت که بخاطر جذابیت های زیادی که داره همواره مورد توجه گردشگر های سراسر جهان قرار می گیره. شاید یکی از برترین تجربه هایی که میشه توی دبی به دست آورد اقامت توی برج ها و هتل های لوکس و منحصر به فرد اونه که می تونه یک خاطره پر از آرامش و لذت بهتون بده. برای اینکه با شریط هتل های دبی و تجربه یک اقامت بی نظیر توی برترین هتل های اون بیشتر آشنا بشید با خبرنگاران همراه باشید.

هتل و هاستل در دبی

در دبی کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت توی دبی گزینه های زیادی از لوکس ترین و شاید ارزان ترین هتل های جهان پیش روتون قرار داره. باید بدونید که مقدار هزینه هایی که برای هتلتون در دبی می کنید به امکانات، خدمات و چند ستاره بودن هتل و اینکه کجا قرار گرفته، بستگی داره. قیمت هتل ها معمولا از شبی 50 دلار آغاز میشه و در خصوص هتل های لوکس،هزینه ها تا مقدار باورنکردنی زیاد میشه.

منطقه دیره (Deira)

دیره یکی از پر هوادار ترین و محبوب ترین نواحی برای اقامت و گردش گردشگر هایی که به این شهر میان محسوب میشه. منطقه ای شلوغ در قسمت شرقی شهر که بیشتر بازار های سنتی شهر هم توی این منطقه قرار گرفته و چشم انداز ساحلی دبی از خیلی از اتاق های هتل خودنمایی می کنه.

به طور کلی برای تجربه اقامتی توی منطقه ها لوکس این شهر باید بدونید که 4 ناحیه کلیدی وجود داره که می تونید توی نقشه ببیند و اطراف همه این منطقه ها هتل هایی هستند که ممکنه با قیمت مناسب و فاصله نزدیکی به مجذوب نمایندهیت های اون منطقه، جایی خوبی برای اقامتتون به حساب بیاد.

ناحیه شماره 1، بلوار شیخ محمد بن راشد

طبق ناحیه 1 دقیقا جاییه که قلب تپنده شهر محسوب میشه و بزرگ ترین برج جهان یعنی برج خلیفه هم اونجا قرار داره. یکی از برترین حسن هایی که هتل های ناحیه یک دبی دارند اینه که از چشم انداز فوق العاده ای برخورداند و توی بیشتر این هتل ها هم میتونید از پنجره اتاقتون یا همونطوری که توی رستوران هتل نشستید و غذای مورد علاقتون رو می خورید، چشم انداز آبنمای موزیکال دبی رو که کنار برج خلیفه قرار گرفته، نگاه کنید و از پایکوبی نور ها و آب در کنار هم لذت ببرید. برای تجربه یک هتل فوق العاده لوکس با نمای برج خلیفه و آبنمای موزیکال دبی، خبرنگاران رزرو یک هتل توی این ناحیه رو بهتون پیشنهاد می کنه.

به علاوه توی این قسمت بزرگ ترین مرکز خرید جهان یعنی دبی مال هم کنار برج قرار داره و در کنار اون می تونید از بازار سنتی سوق البهار هم دیدن کنید که فاصله کمی تا برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال داره. بیشتر جاذبه های شهری دبی هم به این ناحیه خیلی نزدیکند.

ناحیه شماره دو ساحل جمیرا

حتما توی خیلی از عکس های دبی برج العرب رو دیدید که دقیقا کنار ساحل جمیرا و وسط آب قرار گرفته و به عنوان یکی از لوکس ترین و معروف ترین هتل های جهان شناخته میشه. هتل 7 ستاره ای که توی اون میتونید چشم انداز با شکوهی از دریا رو با سواحل شنی سفید رنگ و بی نظیرش دیدن کنید. این قسمت از دبی دقیقا همینجا و کنار همین سواحل دوست داشتنی قرار داره. طبق پیشنهاد خبرنگاران افرادی که به دریا و دیدنی چشم انداز اون از پنجره اتاقشون علاقه دارند، این جا یکی از برترین مکان ها برای اقامتشون محسوب میشه. اطراف این سواحل پر از رستوران، مراکز خرید و بازار هایی که قدم زدن توی اونها می تونه اونقدر براتون مجذوب نماینده باشه که از ساعت ها گشتن هم خسته نمیشید. یکی از برترین پارک های آبی دبی هم دقیقا همینجا و کنار ساحل و نزدیک برج العرب قرار داره و این نکته رو هم باید بگم که از ناحیه دو تا برج خلیفه توی ناحیه یک با ماشین فقط 20 دقیقه راهه.

ناحیه شماره 3 جزیره پالم

این ناحیه از دبی یکی از لوکس ترین پروژه های دبی رو در خودش جا داده و در واقع جزیره مصنوعی به شکل نخل در آب های خلیج فارسه که حتما عکس اون رو بار ها دیدید. جزیره ای که در اواخر 2014 تکمیل شده و یکی از زیبا ترین و آرامش بخش ترین نواحی دبی برای اقامت محسوب میشه و داخل اون تعداد زیادی هتل لوکس وجود داره که دقیقا توی قلب دریا و با دید بی نظیری از اون ساخته شده. فقط باید بدونید که برای اقامت توی هتل های این قسمت احتیاج به ماشین دارید تا خودتون رو به مرکز شهر، ساحل مارینا یا جمیرا برسونید و برای رسیدن به جادبه های اصلی شهر باید 20 دقیقه راه رو طی کنید. طبق تحقیقات خبرنگاران افرادی که برای اقامتشون توی دبی دنبال تجربه یک مکان لوکس و آرامش بخش در کنار چشم انداز دوست داشتنی دریا و ساحل هستند، می تونند ناحیه 3 دبی رو انتخاب نمایند و از خدمات و امکانات فوق العاده اون توی یک مکان منحصر به فرد و خاص و دور از همه شلوغی های لذت ببرند.

ناحیه شماره 4 ساحل مارینا

قسمت ساحلی مارینای دبی در جنوب جمیرا قرار گرفته و در سال 2003 ساخته شده. این منطقه در واقع یک کانال ساخته شده به دست بشره که توی اون ساختمان ها بلند و برج های زیبایی قرار گرفته. بهتره بدونبد که دومین برج بلند دبی و یکی از بلند ترین ساختمان های جهان دقیقا همینجا قرار داره.

برج مسکونی پرنسس که با تاج بی نظیری که توی قسمت بالای برج هست به راحتی قابل تشخیصه. بعلاوه توی ناحیه شماره 4 دبی می تونید مدیا سیتی و اینترنت سیتی رو هم ببینید و شب ها کنار ساحل مارینا قدم بزنید و از صدای امواج آب و دیدنی چشم انداز دلپذیر برج ها و ساختمان های شهر با نورپردازی بی نظیرش لذت ببرید. بیشتر هتل های این منطقه دید فوق العاده ای به ساحل دارند و اطراف اون هم مرکز خرید و رستوران های زیادی برای گذرودن یک اقامت شگفت انگیز و لذت بخش وجود داره.

هاستل ها در دبی

اگه بخواید برای اقامتتون توی دبی کمتر هزینه کنید و بیشتر هزینه هاتون رو به گشت و گذار توی شهر و جاذبه های اختصاص بدید، به پیشنهاد خبرنگاران می تونید از هاستل های دبی که توی خیلی از خیابان ها هم پیدا میشن، بهره ببرید. خیلی از این هاستل ها امکانات خوبی برا مسافر ها دارند و می تونند برای یک اقامت چند روزه لذت بخش و ارزان گزینه های خوبی باشند. این هاستل ها هم توی اتاق های جدا و هم اتاق های اشتراکی ارائه میشن و طبق امکاناتشون هم هزینه های متفاوتی دارند و خیلی وقت ها هزینه هاشون با هتل های سه ستاره برابره و معمولا برای اتاق های اشتراکی از 30 دلار آغاز میشه.

منبع: گردگرد
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2200

به "هتل و هاستل در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل و هاستل در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید