شرایط باغ وحش ارومیه مناسب نیست

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شرایط باغ وحش ارومیه فاقد استانداردهای لازم برای نگهداری از حیوانات و نیز جذب جهانگرد است گفت: ظرفیت باغ وحش ارومیه به جهت برخورداری از فضای مناسب و گونه های متنوع و بعضا نادر حیوانات می تواند با سرمایه گذاری، در جذب جهانگرد و اشتغال زایی موثر واقع گردد.

شرایط باغ وحش ارومیه مناسب نیست

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمدمهدی شهریاری روز شنبه 4 بهمن ماه به دنبال دغدغه مندی های عمومی شکل گرفته در مورد باغ وحش ارومیه ضمن بازدید از بخشهای مختلف آن بر ضرورت ساماندهی این مجموعه تاکید نمود.

استاندار گفت: اگر چه مدیریت باغ وحش علاقمند به فعالیت در این حوزه است ولی تداوم این امر نیازمند بهبود شرایط نگهداری حیوانات است.

به نقل از استانداری، شهریاری با تاکید بر اینکه توسعه باغ وحش منوط به مشارکت افراد حقیقی و یا حقوقی است، اضافه کرد: با بهبود شرایط این مجموعه، باغ وحش ارومیه می تواند در جذب جهانگرد و ایجاد اشتغال موثر واقع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1562

به "شرایط باغ وحش ارومیه مناسب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط باغ وحش ارومیه مناسب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید