پاسخ کوبنده برانکو به نیمکت نشینی مهاجم سوری الاهلی

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران، شاید بزرگترین دغدغه و چالش فعلی برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال الاهلی، نیمکت نشینی عمر السوما مهاجم سوریه ای و محبوب این تیم است که بارها انتقاد کارشناسان و طرفداران الاهلی را در پی داشته است.

پاسخ کوبنده برانکو به نیمکت نشینی مهاجم سوری الاهلی

برانکو در تازه ترین مصاحبه خود در این خصوص صحبت های تندی را عنوان کرد و گفت: اگر عمر السوما فکر می نماید نیمکت نشینی مشکل است به او می گویم بازیکنان ملی پوش دیگری هم هستند که در کنارت روی نیمکت می نشینند.

سرمربی الاهلی درباره معتز هوساوی دیگر بازیکن این تیم تاکید نمود: معتز هوساوی را پنج سال است که می شناسم و شناختم از او یک روزه نیست. این بازیکن هشت ماه از میادین دور بوده است و به تنها چیزی که احتیاج دارد، زمان است.

برانکو در پاسخ به سئوالی درباره خالد البرکه یادآور شد: خالد بازیکن خوبی است ولی خوش شانس نبود که ابتدای فصل در کنار چند بازیکن دیگر ما در مرکز زمین مصدوم شد.

وی همچنین گفت که فوتبال همانند گذشته احتیاج آنچنانی به هافبک بازیساز ندارد.

حسین عبدالغنی بازیکن کهنه کار و باتجربه الاهلی هم از جمله نفراتی است که برانکو درباره وضعیتش مورد سئوال قرار می گیرد. سرمربی الاهلی در مورد این بازیکن گفت: حسین به صورت جدی تمرین می نماید. سبک بازی این بازیکن و حرکاتش در زمین واقعا مرا شگفت زده می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 376

به "پاسخ کوبنده برانکو به نیمکت نشینی مهاجم سوری الاهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ کوبنده برانکو به نیمکت نشینی مهاجم سوری الاهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید