کارت شناسایی شهروندان آلمانی در گوشی ذخیره می شود

به گزارش اخذ ویزا، دولت آلمان از پاییز سال جاری میلادی امکان ذخیره کردن کارت شناسایی در گوشی را برای شهروندان خود فراهم می کند.

کارت شناسایی شهروندان آلمانی در گوشی ذخیره می شود

دولت آلمان اعلام کرده شهروندانش می توانند کارت های شناسایی خود را در موبایل هایشان ذخیره و هویت خود را در فضای آنلاین تأیید کنند.

این اقدام بخشی از تلاش وسیع تر آلمان برای تحول فرایند بروکراسی در قرن بیست و یکم است. طبق بیانیه وزارت کشور، تمام شهروندان از پاییز امسال می توانند از کارت شناسایی الکترونیکی استفاده کنند که همراه یک شماره پین در موبایل شأن ذخیره می شود. به این ترتیب آنها هنگام مکاتبه با مقامات یا کسب و کارهای خصوصی می توانند هویت خود را اثبات کنند.

به طور معمول شهروندان آلمانی ملزم هستند تا کارت های شناسایی و جزئیاتی از اطلاعات خصوصی خود را هنگام باز کردن حساب بانکی یا ثبت خودرو ارائه کنند. هرچند در حال حاضر روش هایی برای ارائه آنلاین این مدارک وجود دارد اما به طور معمول کارت شناسایی به طور فیزیکی لازم است.

وزارت کشور آلمان به طور جداگانه از تأیید یک لایحه جدید خبر داد که طبق آن اطلاعات تولید شده توسط دولت به طور آزاد در اختیار کسب و کارهای خصوصی و افراد قرار می گیرد تا توسعه اپلیکیشن های جدید را گسترش دهد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1677

به "کارت شناسایی شهروندان آلمانی در گوشی ذخیره می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت شناسایی شهروندان آلمانی در گوشی ذخیره می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید