کاغذ دیواری مدرن و امروزی مناسب تمامی اتاق های منزل

به گزارش اخذ ویزا، کاغذ دیواری ها همواره بهترین عملکرد را نسبت به قیمت ارائه می دهند. با انتخاب کاغذ دیواری مدرن برای منزل خود در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای پایین دکوراسیون خانه خود را متحول خواهید کرد. در این مطلب توضیحاتی در خصوص نحوه انتخاب کاغذ دیواری های شیک و مدرن ارائه خواهیم داد تا با پس زمینه ای مفید به سراغ انتخاب کاغذ دیواری مورد نظر خود بروید. همانطور که پیش تر گفتیم برای داشتن جلوه ای لوکس و شیک در دکوراسیون خانه ، اداره یا شرکت انتخاب کاغذ دیواری سریعترین و ارزان ترین راه خواهد بود، در هنگام انتخاب کاغذ دیواری ابتدا باید به استفاده ای که از اتاق می برید توجه کنید، بعلاوه در نظر داشتن سایز اتاق هنگام انتخاب کاغذ دیواری بسیار مهم است.

کاغذ دیواری مدرن و امروزی مناسب تمامی اتاق های منزل

بعضی الگوهای کمیاب در کاغذ دیواری وجود دارند که فضای اتاق کوچک را عظیم و دلباز جلوه می دهند در صورتی که طرح های گل دار با اندازه عظیم در کاغذ دیواری، جلوه ای لوکس و شیک را به اتاق های عظیم تر می دهند. الگوهای عظیم در کاغذ دیواری به شدت تاثیر گذار هستند.

رنگ کاغذ دیواری، مود و حالت اتاق را معین می نماید. برای عظیم تر نشان دادن فضا و بلندتر نشان دادن سقف اتاق می توانید از رنگ های سرد مانند آبی، سبز و بنفش بهره ببرید. جالب است بدانید رنگ های سرد لطیف، احساس آرامش و سکون را در فرد بوجود می آورند در صورتی که رنگ های سرد و قوی، اتمسفری دراماتیک و تازه در اتاق بوجود می آورد. اگر دوست دارید از رنگ های گرم در کاغذ دیواری ها بهره ببرید می توانید از رنگ های زرد، قرمز، نارنجی و … بهره ببرید. رنگ های گرم برای محیط های سردسیر مناسب تر هستند.

اگر قصد استفاده از کاغذ دیواری برای آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و یا کاغذ دیواری اتاق کودک را دارید، انتخاب مدل های وینیلی بهترین گزینه خواهند بود. کاغذ دیواری های وینیلی قابل شست و شو هستند و براحتی تمیز می شوند. در انتخاب طرح و الگوی کاغذ دیواری هم باید حد واسط را رعایت کنید استفاده از کاغذ دیورای فقط با یک طرح ثابت در فضای خانه می تواند کسل کننده باشد و انتخاب طرح های شلوغ هم ممکن است احساس ناراحتی و زمخت را در دکوراسیون بوجود بیاورند؛ درنتیجه در انتخاب خود با دقت زیاد از ترکیب الگوها بهره ببرید. در ادامه عکس هایی از نمونه های زیبای کاغذ دیواری مدرن را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1257

به "کاغذ دیواری مدرن و امروزی مناسب تمامی اتاق های منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاغذ دیواری مدرن و امروزی مناسب تمامی اتاق های منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید