کشتی اسپانیا در بالکان غرق شد

به گزارش اخذ ویزا، در حساس ترین بازی پنجشنبه شب لیگ ملت های اروپا، اسپانیا در زمین کرواسی سه بر دو باخت تا صعودش به مرحله نهایی این مسابقات به خطر بیفتد. پیش از بازی هم پیش بینی می شد که اسپانیا کار سختی داشته باشد و در نهایت معین شد نگرانی ها بی دلیل نبود. پس از شکست غیرمنتظره مرحله قبل مقابل انگلیس، برای اسپانیای 6 امتیازی تساوی در این بازی هم نتیجه خوبی محسوب می شد، در حالی که کرواسی برای زنده نگه داشتن امید صعود فقط باید به سه امتیاز می رسید.

کشتی اسپانیا در بالکان غرق شد

اسپانیا در نیمه اول بازی را به خوبی کنترل کرد و با تساوی بدون گل به رختکن رفت، ولی در آغاز نیمه دوم میزبان توانست به گل برسد. بازیکنان کرواسی در دقیقه 54 پاس سرخیو روبرتو را در زمین اسپانیا قطع کردند تا کراماریچ در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و دروازه ده خئا را باز کند.

اسپانیا با حرکات ترکیبی و پاس های سریعش دست به حمله زد و تنها دو دقیقه بعد به گل تساوی رسید. سبایوس حرکتی را که از وسط زمین آغاز نموده بود با پاس خوب ایسکو در مقابل دروازه خالی میزبان با یک بغل پا تمام کرد.

کرواسی در دقیقه 69 یک بار دیگر پیش افتاد و این بار یدوای روی یک کرنر دو ضرب و سانتر مودریچ با ضربه سر گل زد. این اولین گل ملی این مدافع چپ جوان بود.

اسپانیا دوباره حملاتش را آغاز کرد و در دقیقه 78 به یک پنالتی رسید که راموس با خونسردی به گل تساوی تبدیل کرد.

بازی در دقایق باقی مانده ریتم بالایی داشت و هر دو تیم می توانستند به گل برتری برسند، ولی در نهایت کرواسی میزبان بود که در دقیقه 93 یک بار دیگر توسط یدوای به گل رسید و سه امتیاز ارزشمند این بازی را به دست آورد.

اسپانیا با وجود این شکست همچنان با شش امتیاز صدرنشین است، ولی دو تیم کرواسی و انگلیس 4 امتیاز دارند و هرکدام از آنها یکشنبه در ومبلی برنده شوند، به مرحله نهایی صعود می نمایند. تنها تساوی دو تیم است که می تواند حکم به صعود اسپانیا بدهد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 96

به "کشتی اسپانیا در بالکان غرق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی اسپانیا در بالکان غرق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید