کولاک شیائومی در هند ، افتتاح 5 هزار فروشگاه تا سرانجام سال 2019

به گزارش اخذ ویزا، شرکت شیائومی در نظر دارد تا انتها سال 2019 بیش از 5 هزار فروشگاه را در هند افتتاح کند. این برنامه ریزی نشان می دهد شیائومی زیرکانه به فکر تسخیر بازارهای آسیا است.

کولاک شیائومی در هند ، افتتاح 5 هزار فروشگاه تا سرانجام سال 2019

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شیائومی در نظر دارد یک رکورد فوق العاده در هند ثبت کند. این روزها توجه بسیاری از برندها به بازار هند جلب شده است و بر همین اساس نیز برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود به دنبال راهی برای نفوذ در هند هستند.

شیائومی نیز از شرکت های مطرح هند است که در کوشش است موقعیت خود را در هند به عنوان یک بازار رو به رشد تثبیت کند. این موقعیت قرار است با ثبت یک رکورد خیره کننده محقق گردد.

مدیرعامل شرکت شیائومی در این خصوص گفت: بیش از یک سال است که ما به وسیله خرده فروشی های آفلاین به ارائه محصولات خود در بازار هند می پردازیم و بنابراین شاهد افزایش شدید اقبال بازار محصولاتمان هستیم. خرده فروشی آفلاین یک بخش بزرگ در کشور ما است و شیائومی هم اکنون نزدیک به 40 درصد از سهم بازار آفلاین را در اختیار دارد اما ما قصد داریم این سهم را تا خاتمه سال آینده 50 درصدی کنیم.

حساب کاربری رسمی شیائومی در توییتر نوشت: فروشگاه خرده فروشی جدید ما در هندوستان تجربه خرید ویژه ای برای مشتریان روستایی ما به ارمغان می آورد. تجربه ای که 15 هزار شغل جدید نیز ایجاد می نماید. جالب است بدانید پیش از شیائومی سامسونگ نیز برای تسخیر این بازار کوشش نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 99

به "کولاک شیائومی در هند ، افتتاح 5 هزار فروشگاه تا سرانجام سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاک شیائومی در هند ، افتتاح 5 هزار فروشگاه تا سرانجام سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید