کیمیش: ناگلزمان یکی از سه مربی برتر دنیاست

به گزارش اخذ ویزا، یوشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، معتقد است که یولیان ناگلزمان در بین سه مربی برتر دنیای فوتبال در حال حاضر واقع شده است.

کیمیش: ناگلزمان یکی از سه مربی برتر دنیاست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خبر اخراج ناگلزمان از هدایت بایرن مونیخ هنوز به صورت رسمی از طریق این باشگاه تایید نشده، اما بسکمک از رسانه های آلمانی مدعی شده اند که کار او در این تیم به سرانجام رسیده است.

مدیران بایرن از نتایج کسب شده از طریق او در بوندسلیگا که باعث شده بروسیا دورتموند در صدر جدول این رقابت ها قرار بگیرد راضی نیستند و همین موضوع دلیل اصلی تصمیم آن ها برای قطع همکاری با این مربی آلمانی است.

کیمیش که در حال حاضر در اردوی تیم ملی آلمان حضور دارد، به همراه هانسی فلیک در نشست خبری پیش از بازی برابر پرو شرکت کرد و در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات رخ داده در بایرن گفت: کاملا درک می کنم که این موضوع الان بحث داغ روز است، اما باشگاه آن را تایید نکرده، بنابراین من نمی تونم حرف زیادی در این باره بزنم.

کاپیتان تازه تیم ملی آلمان با اشاره به تجربه خوب همکاری با این مربی جوان و حمایت از او اضافه کرد: تن ها حرفی که می توانم در این باره بزنم این است که یولیان ناگلزمان مربی فوق العاده ای است. از نظر من، او به راحتی در بین سه مربی برتر قرار می گیرد.

او درباره این که آیا این اتفاقات تاثیری روی بازیکنان بایرن که در اردوی تیم ملی آلمان حاضر هستند دارد گفت: البته، چنین بحث هایی درباره سرمربی تیم باشگاهی باعث نگرانی بازیکنان می شود. اما این موضوع نباید هیچ تاثیری در جریان بازی فردا یا تمرین امروز داشته باشد. ما وقتی در اتاق مان هستیم اخبار را می خوانیم و البته که این بحث ها باعث نگرانی است.

این بازیکن درباره کنار آمدن با ناکامی آلمان در جام جهانی 2022 گفت: سه فرزندم باعث شدند که سرگرم باشم. موضوعات دیگری هم بود. من به راحتی از اتفاقات عبور می کنم و سعی می کنم راه حلی پیدا کنم. اما خانواده و دوستان نزدیکم کمک کردند. شرایط در تیم ملی در یورو 2016 برای من خوب شروع شد، اما پس از آن نتوانستیم به بلندپروازی هایمان برسیم. من دوست ندارم 15 سال بعد به الان نگاه کنم و بگویم ما تیم خوبی داشتیم، اما نتوانستیم هیچ دستاوردی داشته باشیم. یوروی سال آینده در خانه ماست و فرصت بزرگی است که همه باید از آن آگاه باشیم. امیدوارم از این شکست ها درس گرفته باشیم.

سرانجامی پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1402 بروزرسانی: 4 فروردین 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2411

به "کیمیش: ناگلزمان یکی از سه مربی برتر دنیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیمیش: ناگلزمان یکی از سه مربی برتر دنیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید