مارکیزیو: انگلیس امروز با انگلیس یورو 2012 فرق زیادی دارد

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران: هافبک تیم ملی ایتالیا با اعتراف به قدرتمند تر شدن سه شیر نسبت به یورو 2012 گفت این تیم پتانسیل به دردسر انداختن آتزوری را در اولین دور از بازی های مرحله گروهی جام جهانی 2014 دارد.

مارکیزیو: انگلیس امروز با انگلیس یورو 2012 فرق زیادی دارد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، اولین بازی تیم ملی ایتالیا در گروه D جام جهانی برابر تیم ملی انگلیس است، تیمی که دو سال پیش آن را در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 در ضربات پنالتی پس از یک بازی بدون گل شکست داد. در آن بازی ایتالیا عملکرد به مراتب بهتری داشت و چه از نظر مالکیت توپ و چه از نظر خلق موقعیت گلزنی از سه شیر بهتر عمل کرد.

کلودیو مارکیزیو اما معتقد است که تیم فعلی انگلیسی ها با تیمی که دو سال پیش در یورو 2012 حضور داشت، فرق دارد و به همین دلیل ایتالیایی ها باید انتظار یک جدال سخت تر را برابر سه شیر در جام جهانی داشته باشند.

هافبک یوونتوس در این خصوص گفت: فکر می کنم این انگلیس تیمی متفاوت از تیمی که در یورو 2012 دیدیم است. به نظر بازی سختی در انتظار ماست. بازی های ایتالیا و انگلیس همواره بازی های بزرگی بوده اند. ترکیب تیم ملی انگلیس تغییرات زیادی داشته است. بازیکنان انگلیس برای باشگاه های خود فوق العاده بازی نموده اند اما این موضوع در خصوص بازیکنان تیم ما هم صدق می نماید.

مارکیزیو در ادامه درباره وضعیت تیم ملی ایتالیا در جام جهانی گفت: اینجا جو مثبتی بر تیم حاکم است. ما در کوورسیانو و برزیل اردوهای آماده سازی خوبی داشته ایم. از اینکه اجازه داده شد که اعضای خانواده های خود را به برزیل بیاوریم بسیار خوشحالیم. این همان کاری بود که ما در رقابت های یورو 2012 نیز انجام دادیم.

هافبک بانوی پیر توضیح داد: هنوز نمی دانیم که کدام یک از ما قرار است در بازی برابر تیم ملی انگلیس به میدان برود. در دو بازی محبت آمیز اخیر خود ما دو ترکیب مختلف را امتحان کردیم و بازیکنان زیادی داریم که به ما اجازه می دهند با تاکتیک های مختلف بازی کنیم. باید ببینیم مربی کدام یک از ما را انتخاب می نماید اما مهم این است که همه احساس کنیم بخشی از پروژه موفقیت تیم ملی هستیم.

تیم ملی ایتالیا ساعت 2:30 روز 25 خرداد به مصاف تیم ملی انگلیس می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 430

به "مارکیزیو: انگلیس امروز با انگلیس یورو 2012 فرق زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکیزیو: انگلیس امروز با انگلیس یورو 2012 فرق زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید