گل محمدی: برای قهرمانی سوپرجام با تمام وجود می جنگیم

به گزارش اخذ ویزا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام فوتبال گفت: خیلی خوشحالیم در شهر قشنگ و باصفای سیرجان هستیم. از همه طرفداران پرسپولیسی این شهر تشکر می کنیم که ما را مورد لطف قرار دادند. سوپرجام در ظاهر یک بازی است، ولی این چکیده ای از لیگ و جام حذفی است.

گل محمدی: برای قهرمانی سوپرجام با تمام وجود می جنگیم

وی اضافه نمود: این بازی زحمات یک سال قهرمان لیگ و جام حذفی است. زحمات زیادی کشیده شده است تا به این مرحله برسیم. کوشش ها، عرق ها و خون دل های زیادی ریخته شده است تا دو تیم به این مرحله برسند و در سوپرجام مقابل هم قرار بگیرند. به هر حال این بازی یکی از جام های فوتبال ماست. امیدواریم بتوانیم مقابل تیم خوب فولاد بازی خوبی انجام دهیم. فولاد همواره تیم قابل احترامی بوده است و سال جاری با حضور نکونام شرایط این تیم خیلی بهتر شده است. من شخصاً علاقه زیادی به سبک مربیگری جواد دارم و مطمئنم در آینده می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. این تیم تشکیلات و سیستم خیلی خوبی دارد و در نیم فصل خیلی خوب تقویت شدند. فولادی ها پنج بازیکن خوب گرفتند و برای این بازی تقویت شدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شرح داد: ما هم با توجه به اتفاقاتی که افتاد و مسائلی که داشتیم بالاخره کار را آغاز کردیم و یک بازی تدارکاتی مقابل پیکان انجام دادیم. متأسفانه چند مصدوم هم برای بازی فردا داریم، ولی همه بچه ها انگیزه زیاد و فوق العاده ای دارند تا بازی فردا را ببرند و سوپرجام را کسب نمایند. امیدوارم بازی خوبی باشد. جا دارد از طرفداران مان هم تشکر کنم. آنها آنقدر مرا مورد لطف قرار دادند که شرمسار ام کردند. امیدوارم که بتوانم کوشش بیشتری انجام دهم. قطعاً این کار مسئولیت من را سنگین تر می نماید و باید بیشتر کار کنیم که قطعاً این کار را خواهیم کرد. امیدوارم از شرمندگی طرفداران دربیاییم و روزهای خوبی را رقم بزنیم.

گل محمدی درباره پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه بازیکنان ملی پوش پرسپولیس تازه به این تیم اضافه شدند آیا زمان برگزاری ملاقات سوپرجام را مناسب می دانید؟، گفت: چند بازیکن ما در تیم ملی بازی نکردند و میلاد سرلک هم مصدوم به جمع ما اضافه شد. ما فقط توانستیم وحید امیری را ریکاوری کنیم. ترابی و فرجی هم در تیم ملی تمرین نموده بودند و بازی نکردند. مقداری از شرایط دور بودند، ولی فکر می کنم بازی تدارکاتی با پیکان یاری کرد تا آنها به شرایط مسابقه برگردند. به هر حال هر رفت و آمدی باعث بی نظمی می گردد و شرایط برای تمرینات گروهی سخت تر می گردد. ما خیلی از روزها بدون بازیکنان ملی پوش بودیم و متأسفانه یکی از بازیکنان هم با مصدومیت به اردو بازگشت. در هر صورت امیدوارم با آمادگی کامل و ذهنی بزرگ وارد زمین شویم. همه بازیکنانی که ما داریم مطمئناً انگیزه بالایی دارند و ما به این مسئله خیلی امیدواریم.

گل محمدی در خصوص برگزاری ملاقات سوپرجام در شهر سیرجان نیز شرح داد: من فکر می کنم برترین شهری که می شد انتخاب کرد سیرجان بود. با توجه به زیرساخت های خوب و ورزشگاه زیبا و جو و آرامش خوبی که این شهر دارد به نظرم برترین انتخاب اجرا شده است. جا دارد برای داور مسابقه (محمدرضا اکبریان) هم که آخرین مسابقه ای است که قضاوت می نماید، آرزوی پیروزیت کنم. آنها زحمات زیای در فوتبال کشیدند و از تک تک شان تشکر می کنیم. ان شاءالله همواره سالم و سلامت باشند.

وی در واکنش به پرسشی درباره استعفایش از پرسپولیس و اینکه آیا پس از بازگشت مسائل تیمش حل شده است، مطرح نمود: از شرط هایی که من اعلام کردم، تقریباً فقط قرارداد زمین تمرین را بستند که آنهم هنوز تحویل نگرفتیم. بقیه شرایط و مسائل هنوز حل نشده است، خصوصاً در بحث جذب بازیکن من فهرست 12، 13 نفره با به باشگاه دادم. اگر دو بازیکن هم از این فهرست برای ما می گرفتند راضی بودم، ولی هیچکدام شان تا 10 درصد هم در مذاکرات پیشرفت نداشته اند. خیلی بعید است حتی یک نفر از این فهرست را با این شرایط جذب کنیم. به هر حال شرایط اقتصادی باشگاه خیلی خراب است. هر بازیکنی که بخواهیم جذب کنیم باید پول بدهیم که این پول متأسفانه در باشگاه نیست. بازیکنان مدنظرمان را هم با این شرایط نمی توانیم بگیریم. مجبورم از روی فیلم بازیکنانی که فرستاده می گردد، انتخاب کنم که واقعاً کار خیلی سختی است و هیچ تضمینی وجود ندارد که این بازیکنان خوب از آب دربیایند. من یادم نمی آید تا الان از روی فیلم بازیکن بگیرم، ولی متأسفانه شرایطی پیش آمده که باید این کار را انجام دهیم. هرچند فرصت زیادی هم نداریم و تمام این معضلات به خاطر نبود نقدینگی در باشگاه است. امیدوارم از یک جا پول تأمین گردد. ما نیاز به تقویت داریم تا بتوانیم حداقل جای بازیکنان مصدوم مثل عیسی آل کثیر را پر کنیم. متأسفانه با این شرایط باید فقط دنبال بازیکنان خارجی بگردیم که مثل هندوانه در بسته هستند و نمی دانیم کیفیت شان چقدر است. این کار خیلی سختی است. در هر صورت با این شرایط مجبوریم ادامه دهیم و ان شاءالله باید سعی کنیم بهتر و قوی تر تمرین کنیم و تمرکز داشته باشم. این کار را باید از بچه ها بخواهیم و ان شاءالله در نهایت پیروز باشیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط مصدومیت عیسی آل کثیر و اینکه گفته می گردد رباط صلیبی این بازیکن پاره نشده است، مطرح نمود: اجازه بدهید در خصوص این مسئله بعداً بیشتر صحبت می کنیم. باید با آل کثیر صحبت کنم تا از شرایطش اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم.

آیا با مسائلی که پرسپولیس دارد همچنان به قهرمانی تیم تان امیدوار هستید؟، گل محمدی در پاسخ به این پرسش گفت: همواره وقتی در پرسپولیس کار می کنید، برای بردن و قهرمانی باید بجنگید، فارغ از اینکه چه مسائلی وجود دارد. ما این کار را انجام می دهیم و در نهایت تقدیر الهی است که هر اتفاقی رقم بخورد. قطعاً برای بهتر شدن و قهرمانی با تمام وجودمان می جنگیم.

منبع: فرارو
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2186

به "گل محمدی: برای قهرمانی سوپرجام با تمام وجود می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: برای قهرمانی سوپرجام با تمام وجود می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید