یورو 2020، لو: قدرت روانی مان را نشان دادیم، پرتغال تیم سرسختی بود

به گزارش اخذ ویزا، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از کسب اولین پیروزی اش در رقابت های یورو 2020 با غلبه بر پرتغال در دور دوم بازی های مرحله گروهی ابراز خرسندی کرد.

یورو 2020، لو: قدرت روانی مان را نشان دادیم، پرتغال تیم سرسختی بود

به گزارش خبرنگاران، با پیروزی 4 بر 2 تیم ملی آلمان برابر پرتغال در دومین دور از بازی های گروه F یورو 2020، یواخیم لو سرمربی ژرمن ها نفس راحتی کشید. او که در دور نخست مغلوب فرانسوی ها شده بود، حالا با 3 امتیاز در رده دوم جدول گروه F واقع شده است و در مردانش در آخرین بازی شان در مرحله گروهی نیز به مصاف آسان ترین تیم گروه یعنی مجارستان خواهند رفت.

یواخیم لو که به سبب باخت یک بر صفر آلمان مقابل فرانسه در دور نخست به شدت تحت فشار قرار داشت، پس از غلبه بر پرتغال گفت: طی چند روز اخیر ما به بازیکنان مان نکاتی را گوشزد کردیم. بعد از بازی مان برابر فرانسه، هنوز به دنبال ایجاد تعادل در ترکیب تیم بودیم و می دانستیم که ضروری است عملکرد بهتر از آن بازی ارائه کنیم. همین اتفاق هم رخ داد و بازیکنان ما جنگنده ظاهر شدند و قدرت روانی شان را نشان دادند. ما مقابل پرتغال که واقعاً تیم سرسختی بود، حملات فراوانی داشتیم.

لو اضافه نمود: در مجموع من فکر می کنم که این پیروزی با رویکردی که بازیکنان مان در این مسابقه داشتند حق ما بود. از ابتدای بازی حرکات ترکیبی پرسرعتی را ترتیب دادیم و در جناحین هم کیمیش و گوسنز حرکات پا به توپ خوبی داشتند. در بازی قبلی برابر فرانسه خیلی چیزها مطابق میل ما پیش نرفت اما در این بازی بهتر توانستیم برنامه بازی مان را پیاده کنیم. می دانم که تیم مان هنوز صد درصد کامل و بی عیب و نقص نیست. روی گل اول اگر خط دفاعی مان را بهتر پوشش داده بودیم هم دروازه مان باز نمی شد. با اینکه می دانستیم پرتغال چشم به ضدحملات خواهد دوخت باز هم در آن صحنه غافلگیر شدیم. چنین بازی هایی همواره برای مربیان یک نبرد روانی است. ما این بازی را بردیم اما هنوز بازی های دیگری داریم که آسان تر از این بازی نخواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1880

به "یورو 2020، لو: قدرت روانی مان را نشان دادیم، پرتغال تیم سرسختی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، لو: قدرت روانی مان را نشان دادیم، پرتغال تیم سرسختی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید