یک پرسپولیسی در تیم سابق شوچنکو

به گزارش اخذ ویزا، بعد از ناکامی پرسپولیس در جذب شهاب زاهدی مهاجم سابق خودشان که در لیگ سال جاری اوکراین و با لباس المپیک دونتسک با 6 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است، حرف از جا به جایی او در نیم فصل زیاد شنیده می گردد.

یک پرسپولیسی در تیم سابق شوچنکو

این انتقال جدی گویا به دیناموکیف تیم صدرنشین فعلی لیگ اوکراین است که با 26 امتیاز بدون احتساب بازی های امروز در رتبه نخست واقع شده است. انتقالی که حتی مورد علاقه طرفداران دینامو هم هست چرا که چندی پیش در یک صفحه طرفداری این بازیکن را برای انتقال در جابجایی زمستانی به این باشگاه قدیمی به باشگاه پیشنهاد داده شده شد.

بی شک انتقال این مهاجم ایرانی به دیناموکیف می تواند یک پیشرفت و جهش جدی در حرفه اش باشد. موضوعی که پیش از این خودش هم بارها گفته و آرزو نموده بود که روزی بتواند برای پرافتخارترین تیم اوکراین بازی کند. شهاب در مصاحبه ای با رسانه های اوکراینی در خصوص این انتقال گفته بود : دینامو یک باشگاه عظیم با تعداد زیادی طرفدار است. این تیم قدیمی ترین باشگاه اوکراین است. دوست دارم در آینده برای دینامو بازی کنم؟ چرا که نه؟ آنها باشگاه عظیمی هستند با طرفداران زیاد. من می خواهم در یک باشگاه عظیم بازی کنم.

با این حال خبرهایی که در رسانه های اوکراین منتشر شده اند حکایت از جدی شدن این انتقال دارد و به نظر می رسد که بعد از برگزاری دو بازی سرانجامی المپیک دونتسک در نیم فصل اول رقابت های لیگ اوکراین ، مذاکرات برای جذب زاهدی جدی تر گردد. انتقالی که می تواند یک انتقال جدی و پرسر و صدا در سطح لژیونرهای فوتبال ایران باشد.

زاهدی در یازده بازی اخیر تیمش توانسته 6 گل و 3 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده و این نمایش خوب باعث شد تا نامش در نظرسنجی انتخاب بهترین لژیونر آسیا در صفحه کنفدراسیون فوتبال قاره وارد گردد.

او در سرانجام این فصل قراردادش با المپیک دونتسک به سرانجام می رسد و می تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم جدیدش بپیوندد. تیمی که خودش دوست دارد دیناموکیف ، پرافتخارترین تیم اوکراین باشد. اما این موضوع که قرارداد زاهدی به سرانجام می رسد می تواند المپیک دونتسک را مجاب کند که او را پیش از سرانجام قراردادش به تیم دیگری منتقل نموده و از این راه بتواند منفعتی اقتصادی ببرد.

براساس گزارش هایی که در رسانه های اوکراینی به چشم می خورد این موضوع باعث شده تا فرایند مذاکرات و انتقال شهاب زاهدی به دیناموکیف سرت بگیرد و حتی بعضی از نهایی شدن این انتقال در پنجره زمستانی خبر می دهد. عملکردمهاجم سابق پرسپولیس در دوبازی به جامانده نیم فصل نیز می تواند در نحوه و مبلغ انتقالش به تیم آینده نقش موثری داشته باشد.

شهاب زاهدی بازیکنی است که گفته می شد یحیی گل محمدی نیز علاقمند بود او را برای خط حمله پرسپولیس به خدمت بگیرد اما مبلغ بالای درخواستی المپیک برای جدایی اش مانع از انتقال او به پرسپولیس شد. بازیکنی که در پرسپولیس نامش مطرح شد و به نظر می رسید خودش نیز علاقمند بود که بار دیگر و البته در شرایطی کاملا متفاوت پیراهن سرخ را به تن کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1386

به "یک پرسپولیسی در تیم سابق شوچنکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پرسپولیسی در تیم سابق شوچنکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید