موج سواری به سبک عزیزی خادم!

به گزارش اخذ ویزا، رئیس فدراسیون به بهانه موفقیت تیم های ایرانی حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این اتفاق را به نام مجموعه فدراسیون مصادره نموده و مدعی شده این رویداد مبارک محصول و ثمره ابزار دیپلماسی بوده است!

موج سواری به سبک عزیزی خادم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عزیزی خادم را می توان به یک موج سوار آماتور تشبیه کرد.ورزشکاری که تصور می نماید چون تخته موج سواری در اختیار دارد می تواند همانند ورزشکاران و قهرمانان حرفه ای در سواحل مواج روی دیواره های چند متری موج سواری کند در حالی که وی هنوز هیچ یک از قواعد و پیش نیازهای لازم برای این کار را نیاموخته است!

رئیس فدراسیون به بهانه موفقیت تیم های ایرانی حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این اتفاق را به نام مجموعه فدراسیون مصادره نموده و مدعی شده این رویداد مبارک محصول و ثمره ابزار دیپلماسی بوده است! حالا تعیین نیست دقیقا نقش او و همکارانش در این رویداد چه بوده است؟

از دست رفتن امتیاز میزبانی نه تنها موفقیت به شمار نمی آید بلکه یک آبروریزی عظیم است، مسابقات استقلال در زمین تمرینی یکی از استادیوم های شهر جده، حضور پرسپولیس در گوا هند که نه از لحاظ امکانات سخت افزاری نه از لحاظ تجربه برگزاری و میزبانی مسابقات هیچ سابقه روشنی ندارند چه مزیتی دارد که عزیزی خادم بابت آن توقع شنیدن صدای هورا از سوی منتقدان را دارد؟

شاید باورش سخت باشد اما رئیس فدراسیون حتی ماموریت نمایندگان وزارت امور خارجه کشورمان در کشورهای امارات، هندوستان و عربستان را نیز به نام خود تمام می نماید و مدعی شده است با سفارتخانه ها در تعامل بودیم تا نمایندگان خارج ایران خارج از زمین بازنده نباشند!

حالا باید از آقای رئیس پرسید دقیقا کارکنان و سفرای ایران در این سه کشور چه کار خارق العاده ای را انجام دادند که پیش از این سابقه نداشت. مسوولان سفارت همانند همواره صرفا به عنوان یک تماشاگر نظاره گر بازی تیم ها بودند، حال معلوم نیستند وقتی تیم ها به دلیل شرایط کرونا در حباب امنیتی و بهداشتی قرار داشتند دقیقا سفارت خانه ها چه اقدامی را انجام دادند که حالا عزیزی خادم منت آن را بر باشگاه ها می گذارد!و جالبتر انکه جناب رئیس در این متن تامل برانگیز خود تاکید کردند باهم کوشش خواهیم کرد اعتبار فوتبال ایرانی در قاره کهن تقویت گردد، اما اشاره نکردند با کدام روش و راه حل قرار است این اعتبار از دست رفته دوباره به دست بیاید؟

سینا حسینی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1819

به "موج سواری به سبک عزیزی خادم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج سواری به سبک عزیزی خادم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید