168 مددجوی جرائم غیر عمد در کرمان آزاد شدند

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران، سید حجت الله موسوی قوام صبح چهارشنبه در جلسه هیئت امناء ستاد دیه با اشاره به آزادی تعداد 168 مددجوی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال در استان کرمان گفت: این تعداد از مددجویان با پرداخت مبلغ 41 میلیارد و 238 میلیون ریال از سطح زندانهای استان آزاد گردیده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 60 درصدی داشته است.

168 مددجوی جرائم غیر عمد در کرمان آزاد شدند

موسوی قوام بیان داشت: منابع تامین گردیده برای آزادی این تعداد ازمددجویان از محل یاری های مردمی و خیران، ستاد دیه کشور، سازمان زندانها، تسهیلات قرض الحسنه بانک های عامل و پرداختی صندوق تامین خسارت های بدنی بوده است.

فراهم شدن زمینه آزادی 38 نفر از مددجویان غیر عمد استان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از فراهم شدن زمینه آزادی تعداد 38 نفر از مددجویان واجد شرایط استان اطلاع داد و اضافه نمود: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از 178 میلیاردو 770 میلیون ریال است که با پرداخت مبلغ 10 میلیارد و 423 میلیون ریال از زندان آزاد می شوند.

وی مطرح کرد: همچنین با کوشش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در سطح زندانهای استان بیش از 166 میلیارد و 623 میلیون ریال از شکات آنان رضایت و تخفیف بدهی اخذ گردیده که این رقم 80 درصد مبلغ کل بدهی بوده و رقم چشم گیری است.

موسوی گفت: در حال حاضر تعداد 326 نفر مددجوی واجد شرایط در سطح زندانهای استان داریم که برای آزادی آنان بیش از 90 میلیارد ریال احتیاج است.

وی اعلام کرد: آمار ما نسبت به ماه گذشته کاهش داشته و این جای امیدواری است که بتوانیم با فرهنگ سازی و بالا بردن سطح آگاهی تمامی اقشار جامعه از ورود زندانیان جرائم به زندان جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 57

به "168 مددجوی جرائم غیر عمد در کرمان آزاد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "168 مددجوی جرائم غیر عمد در کرمان آزاد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید