4 کشته و زخمی در سقوط تویوتا هایلوکس به دره

به گزارش اخذ ویزا، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: حادثه واژگونی و سقوط به دره، خودروی تویوتا هایلوکس دو کابین در کوه آبیدر شهرستان سنندج، دو نفر مصدوم و دو نفر فوتی برجای گذاشت.

4 کشته و زخمی در سقوط تویوتا هایلوکس به دره

مهدی خوش قدم در گفت وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: براساس گزارش به مرکز کنترل عملیات EOC، مبنی بر واژگونی و سقوط خودروی تویوتا هایلوکس دو کابین به دره در جهت کانی شفا در پارک جنگلی آبیدر سنندج، دو نفر جان باختند و دو نفر مصدوم شدند.

وی اضافه نمود: این حادثه که در بامداد امروز 31 خرداد ماه امسال در کوه آبیدر سنندج رخ داد، تیم عملیاتی واکنش سریع جمعیت هلال احمر کردستان به محل اعزام شده و در یک عملیات سخت جان دو نفر را از مرگ نجات دادند.

وی بیان داشت: بر در پی این حادثه، تیم عملیاتی واکنش سریع، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات و تجهیزات امدادی و کوهستان به محل اعزام شده که پس از استقرار در محل و ارزیابی حادثه، مصدومین پس از اقدامات اولیه، بسکت شدند و فورا به جاده دسترسی کانی شفا انتقال داده شده و به اورژانس تحویل داده شدند.

وی بیان نمود: یک نفر از سرنشینان در دم فوت نموده و نفر دوم به وسیله تیم عملیاتی هلال احمر و اورژانس احیای قلبی ریوی شد که متاسفانه بعد از کوشش فوت کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه بیان نمود: حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده در کردستان مشغول به فعالیت هستند و 23 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح کردستان فعال است که از این تعداد 13 پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و 10 پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2284

به "4 کشته و زخمی در سقوط تویوتا هایلوکس به دره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کشته و زخمی در سقوط تویوتا هایلوکس به دره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید