آغاز اردوی فوتبالیست های ناشنوا پس از یکسال تعطیلی

به گزارش اخذ ویزا، نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان بعد از یکسال دوری از تمرینات و مسابقات از روز پنجشنبه 18 دی آغاز می شود.

آغاز اردوی فوتبالیست های ناشنوا پس از یکسال تعطیلی

محمدحسین ضیایی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان جهت شرکت در انتخابی المپیک بعد از یکسال دوری از تمرینات و مسابقات از روز پنجشنبه 18 دی در زمین فوتبال دانشکده خوارزمی کرج آغاز می شود و تا 26 دی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: به منظور شناسایی نفرات اعزامی به انتخابی المپیک ناشنوایان، 25 بازیکن به اولین اردوی آماده سازی دعوت شدند که بعد از طی چند مرحله اردو، تیم اعزامی مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان پیرامون این پرسش که تا زمان اعزام تیم به انتخابی المپیک چند مرحله اردوی آماده سازی پیش بینی شده است، افزود: چون هنوز زمان برگزاری انتخابی المپیک در مالزی مشخص نیست، پیش بینی دقیقی در خصوص تعداد اردوها نداریم، هدف گذاری بر این است تا بعد از یکسال دوری از تمرینات و مسابقات، تیم فوتبال ناشنوایان را از نظر آمادگی بدنی و فنی به سطحی برسانیم تا در انتخابی دوباره از جایگاه قهرمانی خود دفاع کنند.

وی در پایان در خصوص برنامه پیش بینی شده برای آماده سازی تیم، گفت: چون اطلاعی از شرایط آمادگی بدنی بازیکنان نداریم، ابتدا با انجام یکسری تست های سنجش بدنی باید در جریان میزان آمادگی بدنی بازیکنان قرار بگیریم تا برنامه پیش بینی شده خود را اجرا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1614

به "آغاز اردوی فوتبالیست های ناشنوا پس از یکسال تعطیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز اردوی فوتبالیست های ناشنوا پس از یکسال تعطیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید