آلودگی هوا، کرکره گردشگری تهران را پایین کشید

به گزارش اخذ ویزا، آلودگی هوای امروز تهران سبب تعطیلی بیشتر تورهای گردشگری در پایتخت شد، به همین دلیل مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران رسما از گردشگران خارجی و داخلی که در این چند روز به تهران سفر می نمایند، عذرخواهی کرد.

آلودگی هوا، کرکره گردشگری تهران را پایین کشید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات درخواست ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، رجبعلی خسرو آبادی اظهار کرد: آلودگی هوا موجب شده تصویری که گردشگران خارجی بعد از ورود به تهران مشاهده نمایند، بر خلاف تبلیغی باشد که انگیزه سفر آنها برای دیدن جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی این شهر بوده است، به همین دلیل از همه گردشگران خارجی که در این چند روز به تهران می آیند به دلیل شرایط پیش آمده عذرخواهی می کنم.

او اعلام کرد: امیدواریم مهمان نوازی هموطنان سبب گردد تصویر خاکستری ایجاد شده از جاذبه های زیبای تهران از خاطر گردشگران پاک گردد.

به گفته خسروآبادی، تمام تورهای تهرانگردی که قرار بود با مشارکت دفتر گردشگری شهرداری منطقه 12 از روز 23 آبان همزمان با روز جهانی دیابت به مدت یک هفته با عنوان پیاده گردی سلامت برگزار گردد، لغو شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران همچنین اظهار کرد: تعدادی از دفاتر مسافرتی که به صورت منظم برنامه تهرانگردی را اجرا می نمایند، به دلیل آلودگی هوا برنامه این هفته خود را کنسل نموده اند.

وی ادامه داد: به شهروندانی که به صورت گروهی و انفرادی قصد بازدید از جاذبه های تهران را دارند پیشنهاد می کنیم که برنامه بازدید خود را به زمان دیگری موکول نمایند.

خسروآبادی اعلام کرد: تهران شهر زیبایی هاست، به شرط آنکه همه شهروندان هوای آسمان پاک آن را داشته باشند.

منبع:ایسنا

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 723

به "آلودگی هوا، کرکره گردشگری تهران را پایین کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوا، کرکره گردشگری تهران را پایین کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید