ارتش روسیه از لحاظ تجهیزات مدرن راهبردی قدرتمندترین در دنیا است

به گزارش اخذ ویزا، وزیر دفاع روسیه گفت: سهم تجهیزات مدرن در نیروهای هسته ای راهبردی این کشور 86 درصد و در کل نیروهای مسلح هم بیش از 70 درصد است که از این لحاظ، قدرتمندترین ارتش در دنیا بشمار می رود.

ارتش روسیه از لحاظ تجهیزات مدرن راهبردی قدرتمندترین در دنیا است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه روز آدینه اظهار داشت که نیروهای مسلح این کشور از لحاظ سهم تجهیزات مدرن در نیروهای راهبردی راهبردی، قدرتمندترین ارتش در دنیا بشمار می رود.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه در حال حاضر سهم تجهیزات مدرن در نیروهای هسته ای راهبردی روسیه 86 درصد و این سهم بطور کلی در نیروهای مسلح کشور بیش از 70 است، گفت: چنین سطحی از تجهیزات مدرن در هیچیک از ارتش های دنیا مشاهده نشده و شاخص بسیار بالایی برای نیروهای مسلح کشور است.

سرگئی شایگو یادآور شد که توان بالقوه ارتش روسیه از آن جهت هم در حال افزایش است که صنایع نظامی کشور در جهت بسیار قابل اطمینان و مستحکمی در حال حرکت است. وی ادامه داد: مسلماً یک جهش اساسی در این عرصه شروع شده که البته زمان چندان زیادی هم از آن نمی گذرد و این پیشرفت در واقع مدیون اقدامات اساسی در نظر گرفته شده در برنامه بزرگ اصلاحات در ارتش ماست که اکنون نتایج آن معین شده است.

وزیر دفاع بعنوان نمونه به شروع فراوری انبوه ربات های جنگی دارای هوش مصنوعی در روسیه اشاره نمود که قادر به انجام وظایف بطور کاملاً مستقل هستند و عملکرد آنها یادآور ربات ها در فیلم های تخیلی است. به گفته وی، این ربات ها را می توان بدرستی سلاح های آینده نامید و کار بسیار گسترده ای در این زمینه در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1931

به "ارتش روسیه از لحاظ تجهیزات مدرن راهبردی قدرتمندترین در دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش روسیه از لحاظ تجهیزات مدرن راهبردی قدرتمندترین در دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید