اشتباه عجیب ستاره بلژیکی که باعث حذف اینتر شد؛ دفاع از دروازه تیم رقیب!

به گزارش اخذ ویزا، خبرگزاری خبرنگاران- اینتر و شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی 0-0 به سرانجام رسید تا اینتر از صعود به مرحله بعدی ناکام بماند.

اشتباه عجیب ستاره بلژیکی که باعث حذف اینتر شد؛ دفاع از دروازه تیم رقیب!

به گزارش خبرنگاران، مهم ترین صحنه بازی در دقایق خاتمهی رخ داد. ضربه سر زیبای الکسیس سانچز که یک گل 100% به نظر می رسید، توسط روملو لوکاکو در آستانه ورود به دروازه دفع شد. بدترین بازی های روملو لوکاکو در حساس ترین لحظات اینتر رقم می خورد. پس از گل به خودی مهاجم بلژیکی در فینال لیگ اروپا به ضرر اینتر، حالا او به طور ناخواسته مانع گلزنی الکسیس سانچز به شاختار دونتسک شد تا نراتزوری از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف گردد.

دور خاتمهی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب انجام شد و تکلیف پیچیده ترین گروه این رقابت ها نیز تعیین شد و طی آن رئال مادرید به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و اینتر نیز از دور رقابت ها کنار رفت. در روز خاتمهی، اینتر برای صعود احتیاج به پیروزی در برابر شاختار دونتسک داشت و در بازی همزمان نیز، باید ملاقات رئال مادرید و مونشن گلادباخ با هر نتیجه ای جز مساوی به خاتمه می رسید تا نراتزوری از گروهش صعود کند.

در مادرید، رئال خیلی زود به خواسته اش رسید. آنها دوبار توسط کریم بنزما به گل رسیدند و اکنون همه چیز برای آبی و مشکی پوشان شهر میلان حاضر و آماده بود. اینتر با یک گل نیز می توانست به دور بعد صعود کند ولی اتوبوس دفاعی شاختار تمام راه ها را بسته بود و شاگردان کونته راهی به درون دروازه حریف اوکراینی پیدا نمی کردند.

در دقیقه 89 اینتر صاحب یک ضربه کرنر شد. اریکسن که لحظاتی قبل به بازی آمده بود، پشت این ضربه کرنر ایستاد. سانتر او به زیبایی روی سر الکسیس سانچز نشست و در حالیکه توپ در حال وارد شدن به دروازه شاختار بود، نه مدافعین تیم اوکراینی و نه دروازه بان آنها بلکه روملو لوکاکو مهاجم اینتر مانع از ورود توپ به دروازه شد. مهاجم بلژیکی اینتر که به دلایل ناتعیین حتی قبل از زدن ضربه کرنر خیلی جلوتر از بازیکنان خودی و حریف، جلوی دروازه بان شاختار ایستاده بود، مانع از ورود توپ به درون دروازه شد و در نقش یک مدافع برای شاختار عمل کرد.

لوکاکو که در ملاقات خاتمهی لیگ اروپا نیز دروازه اینتر را به اشتباه باز نموده بود و باعث به ثمر رسیدن گل سوم حریف و در نتیجه شکست نراتزوری در ملاقات فینال در برابر سویا شده بود، اکنون باز هم در نقش یار حریفان اینتر ظاهر شد و مانع از گلزنی سانچز شد. شاید اگر لوکاکو در آن نقطه از زمین حضور نداشت، اکنون ضربه سر سانچز وارد دروازه شاختار شده بود و اینتر نیز به عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می شد. نکته جالب اینکه اگر اینتر می توانست از سد شاختار عبور کند و راهی مرحله بعد گردد، می توانست 15 میلیون یورو پاداش دریافت کند ولی اکنون با قرار دریافت در صندلی چهارم، از دور این رقابت ها کنار رفت. حضور بی موقع لوکاکو در جلوی دروازه شاختار، باعث شد اینتر 15 میلیون یورو ضرر کند.

اینتر در خاتمه این ملاقات از باز کردن دروازه شاختار عاجز ماند و با عملکردی فوق العاده ضعیف، در رتبه چهارم نهاده شد و حتی از رسیدن به لیگ اروپا نیز بازماند. در این گروه رئال مادرید صدرنشین شد و مونشن گلادباخ نیز به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. شاختار نیز راهی لیگ اروپا شد. این نتیجه به هیچ عنوان مورد رضایت مدیران و طرفداران اینتر نخواهد بود. آنها که به شدت از عملکرد کونته ناراضی هستند و حتی در سری آ نیز نتایج خوبی کسب ننموده اند، اکنون بیش از قبل از نتایجی که این سرمربی کسب نموده است، خشمگین و عصبانی هستند.

ستاره بلژیکی که در این یک سال و نیم عملکرد فوق العاده ای در ترکیب اینتر داشته، در ملاقات فینال لیگ اروپا نیز در دقایق خاتمهی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و سبب ساز قهرمانی سویا شد. حالا روملو لوکاکو یک بار دیگر در حساس ترین دقایق به ضرر تیمش کار نموده و با جایگیری غلط اجازه نداد اینتر بعد از سالها راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان گردد. اینتر برای اولین بار در تاریخ درمرحله گروهی لیگ قهرمانان در رتبه آخر نهاده شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1389

به "اشتباه عجیب ستاره بلژیکی که باعث حذف اینتر شد؛ دفاع از دروازه تیم رقیب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه عجیب ستاره بلژیکی که باعث حذف اینتر شد؛ دفاع از دروازه تیم رقیب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید