افزایش 70 درصدی بودجه فناوری نانو کره جنوبی برای سال آینده

به گزارش اخذ ویزا، کره جنوبی برای توسعه فناوری نانو در این کشور بودجه این حوزه را در سال آینده، 70 درصد افزایش داده است.

افزایش 70 درصدی بودجه فناوری نانو کره جنوبی برای سال آینده

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، براساس اطلاعیه وزارت علوم و فناوری اطلاعات کشور کره جنوبی، این کشور مبلغ 287.9 میلیارد وون (263 میلیون دلار) در تحقیق و توسعه مواد جدید و فناوری نانو در سال آینده سرمایه گذاری خواهد نمود.

بودجه سال 2021 وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای فناوری نانو و تحقیق و توسعه حوزه مواد 25 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. این بودجه حوزه فناوری نانو 70 درصد از 417.3 میلیارد وون تخصیص یافته برای حمایت از بخش های مواد، قطعات و تجهیزات کره جنوبی را به خود اختصاص داده است.

حدود 41.5 میلیارد وون به 28 تیم تحقیقاتی اعطا می گردد که روی کشف مواد جدید کار می نمایند موادی که می تواند برای محصولات جدید استفاده گردد. علاوه بر این، 34.4 میلیارد وون به پروژه های فراوری مواد مورد استفاده در نمایشگر ها اختصاص می یابد موادی که قابلیت انتقال سیگنال های صوتی و تصویری و همچنین دستگاه های الکترونیکی را دارند.

این وزارتخانه 6 میلیارد وون را برای حمایت از تحقیقات در زمینه نانوزیست فناوری اختصاص داده است. مطالعات مربوط به فناوری هایی که قرار است منجر به فراوری مواد کلیدی به منظور حمایت از محصولات صادرات اصلی کره جنوبی گردد، از جمله نیمه هادی ها، نمایشگر ها و خودرو، بودجه 83.2 میلیارد وون دریافت می نمایند.

این بودجه 83.2 میلیارد وونی در کنار بودجه 5 تریلیون وون قرار می گیرد که در ماه ژوئیه برای حمایت از صنایع مواد، قطعات و تجهیزات برای اطمینان از ثبات تأمین کالا های اصلی صادرات کشور اختصاص داده شده است. وزارت ICT میخواهد 64.3 میلیارد وون برای ایجاد امکانات جدید برای نیمه هادی ها هزینه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1571

به "افزایش 70 درصدی بودجه فناوری نانو کره جنوبی برای سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 70 درصدی بودجه فناوری نانو کره جنوبی برای سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید