تور تایلند ارزان: بازارچه های شناور بانکوکبازارچه های شناور بانکوک

به گزارش اخذ ویزا، بازارچه های شناور بانکوک

یکی از برترین و مجذوب کننده ترین و شاید عجیب ترین تجربه هایی که می توانید در سفر به بانکوک داشته باشید، بازارچه های شناور بانکوک است. بازارهای بانکوک از همه نظر یکی از برترین جاذبه های توریستی بانکوک هستند. بازارهای رنگارنگ تایلند مرکز خرید و فروش انواع صنایع دستی و اقلام مورد احتیاج زندگی است اما بازارچه شناور بانکوک بیشتر محل فروش میوه ها و سبزیجات تازه است که به صورت رنگین کمانی بر روی آب دیده می شودکه تجربه خرید روی دریا را برای شما رقم خواهد زد.بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور تایلند ارزان: بازارچه های شناور بانکوکبازارچه های شناور بانکوک

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

همان طور که گفته شد یکی از دلایل محبوبیت تایلند و بانکوک از نظر توریستی، بازار شناور تایلند و بانکوک است که همه ساله افراد زیادی را از گوشه و کنار دنیا جذب خود می نماید. بعضی از مهم ترین بازارچه های شناور بانکوک عبارتند از:

بازارچه شناور تایلندی دامنوئن سادواک

این بازارچه از قدیمی ترین بازارچه های شناور بانکوک (بازارهای روی آب بانکوک) است که بیشتر افراد بومی بانکوک در آن به فروش می پردازند. در این بازار انواع وسایل و مواد مورد احتیاج زندگی روزمره مردم تایلند وجود دارد. این بازارچه به علت گستردگی و تنوع اجناس، محل مناسبی برای گشت و گذار و خرید توریستی است. منظره ها رنگارنگ و زیبای این بازارچه محل مناسبی برای عکاسی هنری می باشند. در این بازار می توان میوه ها وسبزیجات تازه و مرغوبی یافت که از جنگل های استوایی تایلند برای فروش به این جا آورده شده است. علاوه براین، دست فروشان زیادی به فروش انواع غذاهای تایلندی و بومی می پردازند که می توانید با کمترین هزینه، انواع غذاهای تایلندی را میل کنید.

بازار شناور بانکوک آمفاوا

در رده بندی بازارچه های شناور بانکوک، این بازار در سکوی دوم قرار گرفته است. از ویژگی های شاخص این بازار می توان به مقرون به صرفه بودن کالاها و گستردگی و تنوع اقلام اشاره نمود. اگر به این بازارچه رفتید، حتما از قایق هایی که غذاهای دریایی می پزند خرید کنید. تجربه لذت بخش این بازارچه در این است که انواع رستوران های سنتی و شلوغ تایلندی در آن واقع است و شما می توانید در کنار خرید، غذاهای لذت بخش تایلند را میل کنید و در هنگام غذاخوردن، از زیبایی بانکوک و رودی که از میان این بازارچه می گذرد لذت ببرید.

بازارچه شناور بانکوک (بان خو ویانگ)

بر خلاف اغلب بازارچه های شناور بانکوک، این بازار خلوت تر از آن است که نتوانید اجناس فروشی را ببینید. در این بازار علاوه بر محصولات کشاورزی تایلندی، انواع سوغاتی های بومی بانکوک نیز قابل خرید است. این بازار همچون سایر بازارچه های شناور بانکوک رنگارنگ است و گستردگی رنگ های استوایی در آن باعث شده تا منطقه خاصی را برای عکاسی به وجود بیاورد.

بازارچه شناور بانکوک (بانگ نام پئونگ)

بازارچه بانگ نام پئونگ یکی دیگر از بازار های بانکوک است که آرامش در این بازار موج می زند. در تمام اقلام فروشی در این بازارچه، تازگی و طراوت استوایی وجود دارد و خلوت بودن آن نیز بر این اثر افزوده است. با ورود به این بازار، یکی از برترین تجربه های تایلند گردی برای شما رقم خواهد خورد و سایه های درختان استوایی موجود در آن، نسیمی خنک و آرامش بخش را به شما هدیه می دهد. از آنجایی که دسترسی به این بازار سخت است، بیشتر مراجعین به بازارچه بانکوک بانگ نام پئونگ از افراد بومی بانکوک هستند و این موضوع سبب شده تا اقلام اصیل تر و تازه تری در این بازار موجود باشند.

بعلاوه برای علاقه مندان به غذاهای بومی تایلند، بانگ نام پئونگ بهشتی است که انواع غذاهای طبیعی و لذیذ تایلندی در آن وجود دارد. این غذاها با دقت کافی و با استفاده از مواد کاملا طبیعی جنگل های استوایی در این بازارچه بانکوک طبخ می گردد.مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2069

به "تور تایلند ارزان: بازارچه های شناور بانکوکبازارچه های شناور بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: بازارچه های شناور بانکوکبازارچه های شناور بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید