تور سیشل ارزان: بازگشایی مرزهای سیشل به روی گردشگران خارجی

به گزارش اخذ ویزا، مرزهای کشور جزیره ای سیشل در اقیانوس هند، بالاخره به روی گردشگران باز شد؛ البته فقط برای گردشگرانی که واکسینه شده اند.

تور سیشل ارزان: بازگشایی مرزهای سیشل به روی گردشگران خارجی

برای دیدن بهشت روی زمین، با تور سیشل ارزان از زیباترین جزیره دنیا دیدن کنید و سفری همچون ماه عسل را تجربه کنید..

پس از تایید چند واکسن کرونا به وسیله سازمان بهداشت جهانی و آغاز واکسیناسیون در کشورهای مختلف در سراسر جهان، مرزهای سیشل، کوچک ترین کشور قاره آفریقا در اقیانوس هند به روی گردشگران باز شد و این کشور جزیره ای آماده است تا با آغوش باز پذیرای بازدیدنمایندگان خارجی باشد؛ البته این استقبال فقط شامل حال افرادی می گردد که واکسن زده اند. به این ترتیب، گردشگران برای ورود به کشور سیشل باید هر دو دوز واکسن کووید 19 خود را دریافت نموده باشند و به علاوه باید تست منفی PCR خود را نیز به مسئولان ارائه دهند؛ تستی که حداکثر 72 ساعت قبل از ورود به جزیره اجرا شده باشد.

سیشل، مجمع الجزایری شامل 115 جزیره است که حدود 1500 کیلومتر با قاره آفریقا فاصله دارد. این جزایر در شمال ماداگاسکار قرار گرفته اند و با آب وهوایی دلپذیر و دریایی استوایی، گردشگران زیادی را به سمت خود می کشانند. طبق دستور دولت، کشور سیشل با رویکردی دو مرحله ای برای گردشگری بازگشایی خواهد شد. این جزیره در اولین مرحله، به گردشگرانی اجازه ورود خواهد داد که دو دوز واکسن دریافت نموده اند و تست منفی کووید 19 اجرا شده در 72 ساعت قبل از سفر را به همراه دارند.

مرحله دوم بازگشایی از اواسط ماه مارس 2021 (اواخر اسفند 1399) آغاز می گردد و امید می رود که دولت سیشل تا آن موقع، بخش عمده ای از جمعیت خود را واکسینه نموده باشد. پیش بینی می گردد که در این مرحله، بازدیدنمایندگان واکسینه نشده نیز مجاز به ورود به این کشور جزیره ای باشند؛ البته به این شرط که تست منفی کووید 19 اجرا شده در 72 ساعت قبل از سفر را به همراه داشته باشند.

طبق بیانیه هیئت ارتقای گردشگری (Tourism Promotion Board)، بر اساس آمار فعلی، احتمالا تا اواسط ماه مارس (آغاز مرحله دوم بازگشایی)، 25 درصد از جمعیت کشور سیشل واکسینه خواهند شد. در این بیانیه بعلاوه ذکر شده است که در حال حاضر مرزهای کشور سیشل به روی بازدیدنمایندگان هندی که واکسینه نشده اند نیز باز است؛ اما فقط برای گردشگرانی که به وسیله جت خصوصی خود به سیشل سفر می نمایند. با این حال، افرادی که به سیشل سفر می نمایند، باید پروتکل های موجود در رابطه با سلامتی مانند حفظ رعایت فاصله ایمن یا فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک صورت را رعایت نمایند؛ پروتکل هایی که به نظر می رسد تا مدت زمان نامشخصی اجرایی خواهند بود. ضمناً، کلیه اپراتورهای گردشگری نیز باید از رویه ها و پروتکل های استاندارد کووید 19 پیروی نمایند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2144

به "تور سیشل ارزان: بازگشایی مرزهای سیشل به روی گردشگران خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سیشل ارزان: بازگشایی مرزهای سیشل به روی گردشگران خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید