بازیکنان ایران نشان دادند به هیچ قیمت زیر بار شکست نمی روند، شکست آمریکا از ایتالیا هم سخت تر بود

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران: سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: بازیکنان ایران در مسابقات بین قاره ای نشان دادند به هیچ قیمت زیر بار شکست نمی روند.

بازیکنان ایران نشان دادند به هیچ قیمت زیر بار شکست نمی روند، شکست آمریکا از ایتالیا هم سخت تر بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

جبار قوچان نژاد در خصوص بازی دو تیم والیبال ایران و آمریکا که به پیروزی 3 بر 2 شاگردان ولاسکو انجامید به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: آمریکا حرف های زیادی برای گفتن در سطح اول والیبال جهان دارد. بازیکنان این تیم در دفاع، حمله و همه مسائل فنی فوق العاده بودند و به همین خاطر پیروزی مقابل آمریکا بسیار ارزشمند بود.

وی ادامه داد: تیم ایران در ست اول، محمد موسوی را به دلیل مصدومیت از دست داد و جای خالی او در زمین دیده می شد. در ست های اول تا سوم، سرویس و دفاع روی تور بازیکنان ایران تعریفی نداشت و تا اینجای کار، روز خوبی برای ما نبود. علاوه بر این تقسیم پاس ها هم توسط سعید معروف مثل بازی با روسیه چندان خوب صورت نگرفت.

قوچان نژاد گفت: از ست سوم به بعد اما شرایط بهتری پیدا کردیم و نقطه قوت و قابل تامل بازیکنان ایران این بود که روحیه جنگندگی و تسلیم نشدن خود را به هیچ وجه از دست ندادند و تسلیم آمریکا نشدند.

سرمربی تیم میزان مشهد به قدرت تیم ملی آمریکا اشاره نمود و گفت: آمریکا تیم بسیار قدرتمندی است و پیروزی بر این تیم از ایتالیا هم سخت تر و باارزش تر بود. بازیکنان ایران نشان دادند که به هیچ قیمت زیر بار شکست نمی روند و مزد این تفکر خود را هم گرفتند. تعویض های ولاسکو خوب بودند و نقش زیادی در پیروزی مقابل آمریکا داشت اما عامل اجبار هم در آنها دخیل بود. حضور رحمان داودی به جای شهرام محمودی نمونه این تعویض ها بود.

قوچان نژاد درباره دیدار آخر ایران مقابل ژاپن توضیح داد: تصور اینکه تیم ایران در بازی آخر، تیم بدون برد ژاپن را شکست می دهد کاملا اشتباه است. ژاپن تیمی فوق العاده سرعتی و فنی است که حمایت تماشاگرانش را هم دارد. بازی سختی مقابل ژاپن در انتظار ایران است و بازیکنان باید مراقب این تیم باشند. اشتباه کم و تمرکز بالا، عوامل پیروزی ایران در این بازی خواهند بود.

تیم ملی ایران از ساعت 12:40 یکشنبه در آخرین دیدار مسابقات جام بزرگ قهرمانان به مصاف ژاپن می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 358

به "بازیکنان ایران نشان دادند به هیچ قیمت زیر بار شکست نمی روند، شکست آمریکا از ایتالیا هم سخت تر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان ایران نشان دادند به هیچ قیمت زیر بار شکست نمی روند، شکست آمریکا از ایتالیا هم سخت تر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید