با خبرنگاران سفر به گوا در هند را تجربه کنید

به گزارش اخذ ویزا، وقتی صحبت از سفر به میان می آید، انتخاب مقصد واقعا سخت می گردد. گاهی علاقه دارید یک سفر هیجان انگیز داشته باشید، گاهی هم قصد دارید به جایی بروید که بتوانید در نهایت آرامش چند روز استراحت کنید. اما بی شک سفر به جزیره گوا در هند، می تواند مجموعه ای از هرچه که از سفر می خواهید باشد!

با خبرنگاران سفر به گوا در هند را تجربه کنید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

با خبرنگاران همراه باشید تا از امکانات و خدمات ما برای سفر به این جزیره بی نظیر مطلع شوید:

گوا کجاست؟

گوا، در قسمت جنوب غربی شبه قاره هند واقع شده است. این ایالت، بیش از سه هزار و پانصد کیلومتر مربع وسعت دارد و به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می گردد. سواحل بسیار زیبا به همراه جاذبه های گردشگری جزیره گوا، این مکان را برای گردشگران به بهشتی برای سفر تبدیل نموده است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این ایالت شگفت انگیز و سفر به گوا در هند، به مقاله همه چیز درباره گوا مراجعه نمایید.

گوا کوچکترین ایالت هند به شمار می رود با این حال و به لطف صنعت توریسم، درحقیقت ثروتمندترین ایالت این کشور است. یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری جزیره گوا، 80 مایل ساحل بی نظیر آن است. هرچند که این بخش از هند به دلیل حضور دائمی توریست ها چهره ای امروزی پیدا نموده است، اما هنوز به راحتی می توان آثار تاریخی و فرهنگی را در سر تا سر شهر مشاهده کرد.

تاریخچه جزیره گوا

این جزیره دیدنی و جذاب، در قرن شانزدهم میلادی به دست پرتغالی ها افتاد و تا سال 1960 تحت استعمار این کشور بود. پس از آن و در سال 1961 جزیره گوا دوباره به کشور هند عودت داده شد تا باز هم بخشی از این کشور کهن باشد. هرچند که تا آن موقع دیگر به عنوان بهشتی برای بازدیدنمایندگان در دنیا معروف شده بود. بنابراین سفر به گوا در هند یک سفر در تاریخ است.

زمان سفر به گوا در هند، از کجا آغاز کنم؟!

شاید با خودتان فکر کنید که با این همه زیبایی و جذابیت هنگام سفر به گوا در هند، برای گشت و گذار اصلا باید از کجا آغاز کنم؟! ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از پانجی، مرکز این ایالت آغاز کنید. در پهنه رود ماندوی، هنوز هم می توانید بقایای شهر پرتغالی ها را پیدا کنید. کلیسا، مهم ترین نماد حضور پرتغالی ها در این شهر است. زبان محلی مردم در این شهر نیز پرتغالی یا کنکان است.

6 مایل که از پایتخت پرتغالی گوا به سمت شمال بروید، به محلی می رسید که به آن (گوای قدیمی) می گویند که در قرن 16 جذاب ترین شهر دنیا برای توریست ها به شمار می آمد. امروزه بیشتر جذابیت آن به خاطر طبیعت فوق العاده اش است. یکی از جذابیت های این شهر، کلیسای سنت آگوستین است که بنای آن آسیب دیده است اما هنوز می توان بقایای آن را مشاهده کرد. از دیگری کلیساهای بسیار پرطرفدار در این شهر، کلیسای سنت کاجِتان است که به تقلید از کلیسای سنت پیتر بازیلیکا در واتیکان ساخته شده.

تنها بقایای قصر عادل شاه (حکمرانی که پیش از هجوم پرتقالی ها در این محل زندگی می کرد) طاقی است که در حیاط کلیسا قرار گرفته است.

سفر به گوا در هند با خبرنگاران

خبرنگاران برای سفر گوا در هند خدمات مختلفی را به علاقمندان ارائه نموده است. درنتیجه، شما می توانید با سفارش پکیج مسافرتی خبرنگاران، اقدام به رزرو تور گوا نمایید؛ از تورهای ترکیبی خبرنگاران برای انتخاب هتل، زمان پرواز و کلیه جزییات سفر به صورت دلخواه استفاده نمایید؛ یا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را به صورت جداگانه در وب سایت خبرنگاران انجام دهید.

اگر قصد دارید با خبرنگاران به گوا سفر کنید، کافی است تا به وب سایت ما بروید و بنا به نظرتان، یکی از گزینه های بلیط هواپیما، هتل، پرواز+هتل یا پکیج مسافرتی را بزنید. در هریک از این گزینه ها، امکانات متفاوتی برای شما تدارک دیده شده است. با زدن گزینه بلیط هواپیما، می توانید در باکس مربوطه نام گوا را وارد و بلیط هواپیمای سفر به گوا را تهیه کنید. در این صفحه گزینه های مختلفی مانند بلیط یک طرفه، رفت و برگشت و چند مسیره نیز برای سفارش بلیط هواپیما وجود دارد. در گزینه هتل نیز تنها امکان رزرو هتل در گوا امکان پذیر است.

با تور ترکیبی خبرنگاران، سفر خود را بسازید!

با تورهای ترکیبی خبرنگاران، می توانید آزادانه تمامی مراحل سفر خود را برنامه ریزی و انتخاب نمایید. برای رزرو تور ترکیبی گوا، کافی است به زبانه (هتل+ پرواز) بروید و قسمت های مربوطه را پر کنید. در این قسمت گزینه مهمی وجود دارد که به شما اجازه می دهد تنها برای بخشی از سفر خود هتل رزرو نمایید. تورهای ترکیبی خبرنگاران برای افرادی که دوست دارند برنامه سفرشان را خود معین و تدوین نمایند یک گزینه عالی است. برای آشنایی بیشتر با تورهای ترکیبی، به وب سایت خبرنگاران مراجعه نمایید.

همچنین برای آشنایی با بهترین هتل های گوا تنها کافی است تا به مقاله معرفی هتل های گوا مراجعه کنید.

پکیج های مسافرتی خبرنگاران برای سفر به گوا در هند

اگر قصد دارید تا یک سفر راحت، آرام و بی دغدغه به جزیره گوا داشته باشید، ما به شما توصیه می کنیم تا از پکیج های مسافرتی الی گشت بهره ببرید. این امکان در خبرنگاران، یک سفر کاملا برنامه ریزی شده است و شما می توانید جزییات آن را از قبل مشاهده نمایید. در سفارش پکیج های مسافرتی، تنها کافی است زمان پرواز و ایرلاین مورد نظرتان را وارد کنید. بعد از آن، خبرنگاران مجری تمام و کمال سفر شما خواهد بود!

برای درک بهتر تفاوت تورهای ترکیبی و پکیج های مسافرتی، مقاله تفاوت پکیج مسافرتی با هتل+بلیط در خبرنگاران را مطالعه نمایید.

جزییات بیشتر از پکیج سفر به گوا با خبرنگاران

خبرنگاران، در یک تور 7 شب و 8 روزه شما را به گوا می برد. در این سفر ما خدمات مختلفی را از جمله: ویزای الکترونیک، پرواز راحت و مستقیم با خطوط هواپیمایی ماهان، ترانسفر فرودگاهی، راهنما، بیمه و غیره… به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 419

به "با خبرنگاران سفر به گوا در هند را تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با خبرنگاران سفر به گوا در هند را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید