ببینید ، سرقت مسلحانه در ملارد ، سارقان ناکام ماندند

به گزارش اخذ ویزا، یک شهروند خبرنگار با ارسال فیلمی، سرقت مسلحانه در روستای ولی آباد شهرستان ملارد را به نمایش گذاشت که با واکنش بموقع صاحبخانه ناکام ماند.

ببینید ، سرقت مسلحانه در ملارد ، سارقان ناکام ماندند

به گزارش خبرنگاران مدتی است اهالی روستاهای واقع در دهستان اخترآباد شهرستان ملارد استان تهران شاهد سرقت مسلحانه از منازل هستند. این موضوع موجب سلب آسایش از آن ها شده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلمی، سرقت مسلحانه از یکی از منازل روستای ولی آباد شهرستان ملارد را به نمایش گذاشت. این سرقت با واکنش صاحبخانه ناکام ماند.

منبع: شهروندخبرنگار - ملارد

متن پیغام شهروندخبرنگار

سلام خواهش میکنم رسیدگی کنید. ما در شهرستان ملارد زندگی می کنیم و شغل پدران ما دامداری در روستاهای شهرستان ملارد است. در روستاهای ما سرقت ها مسلحانه انجام می گردد. هر شب شاهد سرقت از منازل هستیم. ما در روستای، ولی آباد دهستان اخترآباد شهرستان ملارد استان تهران هستیم شب گذشته سارقین با اسلحه وارد منزل ما شدند تا دام های ما را به سرقت ببرند اما به علت مقاومت ما این سرقت ناکام ماند. این موضوع را پیگیری نموده ایم، اما تا به امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است. تمامی روستاهای این بخش با این مشکل روبرو هستند. این منطقه ها بسیار ناامن شده است و در همه حال نگران هستیم و آسایش از اهالی روستاها سلب شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2405

به "ببینید ، سرقت مسلحانه در ملارد ، سارقان ناکام ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، سرقت مسلحانه در ملارد ، سارقان ناکام ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید