برگزاری جشنواره در خانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران/زنجان مدیر کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی گفت: نخستین و آخرین جشنواره ضدکرونا در بین دانش آموزان برگزار می گردد.

برگزاری جشنواره در خانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اصغر شعبانی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه تعلیم و تربیت موضوعی تعطیل پذیر نیست، اظهارکرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش دانش آموزان متوقف نمی گردد، نخستین و آخرین جشنواره ضدکرونا در بین دانش آموزان برگزار می گردد.

این مسئول ادامه داد: این جشنواره با شعار در خانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم برگزار می گردد که موضوعات این مسابقه دانش آموزی پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا است. معتقدیم آموزش و تعلیم تعطیل بردار نیست و به همین منظور نوروز و آموزش از موضوعات این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دوره ابتدایی و متوسطه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: نقاشی، طراحی پوستر، تصویرسازی، عکاسی، فیلم نامه و نمایشنامه و غیره قالب های پیش بینی شده برای این جشنواره است.

شعبانی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا سرانجام فروردین ماه است، توضیح داد: همه آثار باید در محیط خانه تهیه شده و به صورت مجازی همراه با اطلاعات هنرمندان ارسال گردد.

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی یادآور شد: دانش آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس کانال کانون سهروردی به آدرس https://t.me/kanoonsohrvardizanjan مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 806

به "برگزاری جشنواره در خانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره در خانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید