تبلت آنر Waterplay در کنار پرچمدار جدید این شرکت معرفی می گردد

به گزارش اخذ ویزا، بالاخره پس از مدت ها خبر و شایعه، قرار است پرچمدار جدید آنر که طراحی کشویی مشابه گوشی Xiaomi Mi Mix 3 و گوشی آینده لنوو دارد، معرفی گردد. این گوشی که آنر مجیک 2 نام دارد، در کنار تبلت آنر Waterplay، ساعت هوشمند آنر واچ و هدفون بلوتوث آنر فلای پادز، معرفی خواهد شد. معرفی سه محصول جدید، امروز به وسیله حساب کاربری آنر در شبکه اجتماعی Weibo اعلام شد.

تبلت آنر Waterplay در کنار پرچمدار جدید این شرکت معرفی می گردد

تبلت جدید این شرکت، کوچک تر از تبلت آنر Waterplay خواهد بود که این شرکت 12 ماه پیش معرفی کرد. این محصول به نمایشگری 8 اینچی مجهز شده و در بخش پشتی آن، دو دوربین حضور خواهند داشت. حضور دو دوربین در تبلت ها، چیز جدید و کمیابی است چراکه اساسا کمتر کسی از تبلت ها برای عکاسی استفاده می نماید.

با توجه به اسم آن که Waterplay انتخاب شده، کاربران قادر خواهند بود در زیر آب نیز با این تبلت بازی نمایند! درواقع این تبلت به استاندارد IP مجهز خواهد بود که احتمالا می تواند تا سی دقیقه در زیر آب کار کند و آسیبی نبیند. اطلاعات بیشتری از این تبلت در دسترس نیست و باید ببینیم پس فردا شرکت آنر، چه محصولی را برای کاربران تدارک دیده است.

نسخه قبلی تبلت آنر Waterplay نمایشگری با رزولوشن 1920 در 1200 داشت و از پردازنده Kirin 659 استفاده می کرد که میان رده بود. همچنین حافظه رم 3/4 گیگابایتی در مدل های 32/64 گیگابایتی آن در نظر گرفته شده بود. حال امیدواریم تبلت جدید آنر Waterplay 8 با پردازنده جدیدتر Kirin 970 یا حتی پردازنده های سری Kirin 900 معرفی گردد که فناوری شارژ سریع را هم به این تبلت می آورد.

ساعت هوشمند آنر واچ نیز احتمالا مشخصاتی شبیه به هواوی واچ GT خواهد داشت و از سیستم عامل اختصاصی شرکت هواوی استفاده می نماید. هدفون وایرلس آنر فلای پادز نیز احتمالا طراحی مشابه هدفون های اپل Airpods خواهد داشت. این محصولات جدید همگی در تاریخ 9 آبان ماه معرفی خواهند شد. شما درباره محصولات جدید آنر چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 84

به "تبلت آنر Waterplay در کنار پرچمدار جدید این شرکت معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت آنر Waterplay در کنار پرچمدار جدید این شرکت معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید