تبلیغ عنبر نسارا ممنوع شد ، جریمه 44 میلیونی در انتظار تبلیغ کنندگان

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران، بهزاد ولی زاده گفت: بر اساس ماده 3 قانون جامع کنترل دخانیات هرگونه تبلیغ و تشویق مردم به مصرف انواع محصولات دخانی ممنوع است و انجام این کار بر اساس قانون 44 میلیون تومان جریمه دارد.

تبلیغ عنبر نسارا ممنوع شد ، جریمه 44 میلیونی در انتظار تبلیغ کنندگان

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

او ادامه داد: هرگونه تبلیغ با هدف تشویق مردم به مصرف انواع محصولات دخانی مانند سیگار و عنبر نسارا ممنوع است و تخلف محسوب می گردد. اگر شرکتی عنبر نسارا را مانند سیگار فراوری نموده به فروش برساند و بر روی پاکت های آن تبلیغاتی مبنی بر درمان انواع بیماری ها را درج کند، تخلف نموده است.

ولی زاده تاکید نمود: هر اقدامی که باعث گردد تا مردم به سمت مصرف محصولات دخانی بروند مصادیق اصلی تخلف محسوب می گردد و افراد متخلف مشمول جریمه و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت اضافه کرد: متاسفانه تبلیغات محصولات اینترنتی در فضای مجازی افزایش پیدا نموده است که بر اساس قانون مشمول جریمه خواهند شد.

ولی زاده گفت: در حال حاضر هیچ محصول دخانی مانند عنبر نسارا و سیگار از سازمان غذا و دارو مجوز عرضه و مصرف نگرفته اند و تبلیغ اینگونه مواد تخلف محسوب می گردد.

منبع: فرارو

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1726

به "تبلیغ عنبر نسارا ممنوع شد ، جریمه 44 میلیونی در انتظار تبلیغ کنندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ عنبر نسارا ممنوع شد ، جریمه 44 میلیونی در انتظار تبلیغ کنندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید