ترامپ نام افشاگر را لو داد؟

به گزارش اخذ ویزا، ایسنا نوشت: دونالد ترامپ مطالبی را در توییتر بازنشر نموده که به طور علنی از افشاگر تماس تلفنی اش با رییس جمهور اوکراین نام برده است.

ترامپ نام افشاگر را لو داد؟

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا پیامی را در توییتر منتشر کرد که شامل نام افشاگر پفراینده مکالمه تلفنی ترامپ با ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی او است.

به گزارش روزنامه گاردین، او پیشتر نیز با بازنشر پستی از صفحه کمپین انتخاباتی اش که شامل مطلبی از وبسایت خبری واشنگتن اگزماینر بود، توجه 68 میلیون دنبال کننده خود را به این مطلب که در سوم دسامبر منتشر و در آن از این افشاگر نام برده شده، معطوف کرد.

انتشار این توییت ها از سوی ترامپ نقدها زیادی را در پی داشت و این منتقدان اظهار کردند که چنین رفتاری شایسته یک رییس جمهور نیست.

گفته می گردد که افشاگر پفراینده مکالمه تلفنی ترامپ و زلنسکی یک تحلیلگر وابسته به سیا است که در ماه اوت طی شکایتی بی نام ادعا کرد که دونالد ترامپ همتای اوکراینی خود را تحت فشار قرار داده تا تحقیقاتی را علیه جو بایدن، رقیب انتخاباتی اش از حزب دموکرات شروع کند. این پفراینده شروع فرایند استیضاح دونالد ترامپ از سوی مجلس نمایندگان آمریکا را به دنبال داشت که هم اکنون پس از تایید در مجلس نمایندگان در انتظار رای سنا است.

رییس جمهور آمریکا در این توییت نوشت: روایت هایی درباره شخص خاصی - یک مرد- نوشته شده است و بیان می نماید که او همان افشاگر است.

ترامپ بدون اشاره به مدرک خاصی، این افشاگر را وابسته به جان برنان، مدیر سابق سیا و سوزان رایس، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا دانسته و نوشته است: اگر او افشاگر است، هیچ اعتباری ندارد زیرا آدمِ برنان و سوزان رایس و اوباما است و از ترامپ متنفر و تندرو است. شاید هم این فرد، افشاگر این پفراینده نباشد اما اگر باشد، باید اطلاعات مربوط به او را منتشر کنید.

این نخستین باری است که ترامپ مستقیما و تا این حد علنی به نام این افشاگر اشاره نموده است. او بارها خواهان افشای هویت او شده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 705

به "ترامپ نام افشاگر را لو داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ نام افشاگر را لو داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید