تعطیلی سفره خانه های خراسان شمالی

به گزارش اخذ ویزا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: با هدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، ارائه خدمات از سوی تمام سفره خانه های سنتی استان تا اطلاع ثانوی، ممنوع است.

تعطیلی سفره خانه های خراسان شمالی

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از بجنورد ، حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تمام سفره خانه های سنتی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل و از ارائه خدمات منع می شوند، گفت: در شرایط موجود، حفظ سلامت مردم و مقابله با بیماری کرونا در اولویت واقع شده است.

یزدان پناه اضافه کرد: کمیته گردشگری ذیل ستاد مبارزه با کرونا در خراسان شمالی با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، تشکیل شده است و به صورت اکید و جدی، فرایند اجرای دستورالعمل های ابلاغی را پیگیری و نظارت می نماید.

او از محدودیت فعالیت واحد های اقامتی استان اطلاع داد و اظهار کرد: در دومین جلسه این کمیته مصوب شد در هر شهرستان استان یک واحد اقامتی منتخب که تمام اصول بهداشتی را رعایت می نماید فعال و سایر واحد های اقامتی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

او گفت: مراکز اقامتی فعال شامل هتل داریوش بجنورد، مهمان پذیر لاله در مانه و سملقان، هتل جهانگرد شیروان، مهمان پذیر مدائن در فاروج و مهمان پذیر نارین در شهرستان جاجرم است.

یزدان پناه تأکید کرد: این واحد های اقامتی فعال، موظف هستند تا مسافران وارده را قبل از پذیرش به مراکز تب سنج دانشگاه علوم پزشکی استان معرفی و پس از تأیید اقدام به پذیرش نمایند.

ر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین پیرو جلسه شورای تأمین استان، تمام اقامتگاه های بوم گردی تا اطلاع بعدی تعطیل شده اند و از پذیرش مسافر و ارائه خدمات خودداری می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 771

به "تعطیلی سفره خانه های خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی سفره خانه های خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید