کوشش برای فرستادن بیل به لندن

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران، مدیر برنامه های گرت بیل، جاناتان بارنت، به دنبال خانه ای در لیگ برتر برای این وینگر ولزی است. او در تیم فوتبال رئال مادرید شرایط خوبی ندارد و حالا دیگر طرفداران این تیم که از تعدد مصدومیت هایش خسته شده اند هم علاقه ای به داشتن او در تیمشان ندارند.

کوشش برای فرستادن بیل به لندن

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

تقریبا یک ماه است که او در رئال مادرید بازی ای انجام نداده است و حتی تمرین هم نکرده است. آخرین بار او زمانی که در تعطیلات بین المللی به همراه تیم ملی ولز بوده مصدوم شده و تمرینات و بازی کردن در رئال را از دست داده است. اما نکته جالب این است که بعد از آن در تعطیلات بین المللی دوباره به تیم ملی کشورش ملحق شد و با این تیم تمرین هم کرد.

بارنت در کوشش است تا او را به تیمی در لندن بفرستد. مادرید هم خشنود می گردد در صورتی که بتواند او را در ازای 35 میلیون یورو به تیمی دیگر بفرستد. این در حالی است که این بازیکن دو سال دیگر با رئال قرارداد دارد.

مدیر برنامه های بیل فعلا در حال چراغ سبز نشان دادن به باشگاه های لندنی است. مخصوصا تاتنهام، تیمی که بیل از آن به رئال رفته است. البته که در لیست تیم های مد نظر او آرسنال، رقیب اصلی تاتنهام هم قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 501

به "کوشش برای فرستادن بیل به لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای فرستادن بیل به لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید