تمام مشخصات کلیدی وان پلاس 10 پرو لو رفت

به گزارش اخذ ویزا، جدیدترین پرچم داران وان پلاس فقط چند ماه دیگر معرفی می شوند و طی روزهای گذشته گزارش های زیادی درباره این گوشی ها منتشر شده است. در همین زمینه، ساعاتی قبل سایت 91Mobiles تمام مشخصات کلیدی گوشی وان پلاس 10 پرو را فاش کرد و حالا با خیال راحت می توانیم به ویژگی های این گوشی بپردازیم.

تمام مشخصات کلیدی وان پلاس 10 پرو لو رفت

کوالکام روز گذشته تغییر روش نام گذاری چیپست های خود را تأیید کرد و قرار است نوترین چیپست پرچم دار این شرکت تحت عنوان اسنپدراگون 8 نسل 1 راهی بازار گردد. مطابق معمول، نسل نو پرچم داران وان پلاس از همین چیپست استفاده می نمایند که امیدواریم در کنار بهبود عملکرد، مصرف انرژی را هم کاهش دهد تا عمر باتری افزایش پیدا کند.

وان پلاس 10 پرو از نمایشگر 6.7 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن QHD+ بهره می برد. بعلاوه در حفره نمایشگر آن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در پنل پشتی یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی قرار گرفته است و در کنار آن دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی انجام وظیفه می نمایند.

کاربران برای خرید این گوشی می توانند بین 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند. انرژی وان پلاس 10 پرو از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد و در بدنه آن جک هدفون قرار ندارد. از دیگر ویژگی های فاش شده می توانیم به گواهی IP68 اشاره کنیم که این یعنی یک گوشی ضدآب به شمار میرود.

هنوز تاریخ دقیق عرضه گوشی های وان پلاس 10 فاش نشده ولی به نظر می رسد اوایل 2022 شاهد معرفی این گوشی ها خواهیم بود. بعلاوه گفته می گردد که وان پلاس این گوشی ها را ابتدا راهی بازار چین می نماید و مدتی بعد آن ها را به دست کاربران دیگر کشورها می رساند.

بسیاری از کاربران نمی دانند که اوپو و وان پلاس زیرمجموعه هلدینگ BBK هستند و چندین ماه قبل از ادغام تیم های تحقیق و توسعه خود و افزایش همکاری با یکدیگر خبر دادند. وان پلاس اعلام نموده که به لطف همین همکاری، آپدیت های نرم افزاری با سرعت بیشتر و البته باگ های کمتر ارائه خواهد شد.

بعلاوه با توجه به اینکه اوپو شرکت بسیار بزرگ تری محسوب می گردد، وان پلاس حالا بیش از گذشته به امکانات و متخصصان این شرکت دسترسی دارد. اما از طرف دیگر، رابط کاربری OxygenOS یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی های وان پلاس محسوب می گردد. اما تمام شواهد از تبدیل این رابط کاربری به نسخه ای از ColorOS اوپو خبر می دهند.

وان پلاس تا چند سال قبل از جمله شرکت هایی بود که سالانه تعداد اندکی گوشی راهی بازار می کرد. اما در سال 2019 این شرکت رویکرد خود را تغییر داد و در نتیجه تعداد گوشی های وان پلاس افزایش پیدا کردند. این فرایند در سال 2020 و 2021 هم ادامه پیدا کرد. در نتیجه وان پلاس توجه چندانی به آپدیت نرم افزاری گوشی های میان رده و پایین رده خود نشان نمی دهد که همین موضوع با نقدها زیادی روبه رو شده است. باید ببینیم وان پلاس در سال 2022 چه رویکردی را اتخاذ می نماید و آیا می تواند سهم بازار خود را در کشورهای مختلف افزایش دهد یا نه.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2106

به "تمام مشخصات کلیدی وان پلاس 10 پرو لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مشخصات کلیدی وان پلاس 10 پرو لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید