تور ایتالیا ارزان: جایگاه هفتم و دهم شناگران ایران در جام جهانی ایتالیا

به گزارش اخذ ویزا، در خاتمه رقابت های جام جهانی شنای معلولان در ایتالیا، نمایندگان ایران در صدمتر پروانه در جایگاه هفتم و دهم ایستادند.

تور ایتالیا ارزان: جایگاه هفتم و دهم شناگران ایران در جام جهانی ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، در انتها رقابت های جام حهانی پاراشنا در ایتالیا، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد شناگران کشورمان در ماده 100 متر پروانه در جام جهانی ایتالیا با حریفان خود به رقابت پرداختند که ایزدیار در کلاس S10 با ثبت زمان یک دقیقه و 10 ثانیه و 17 صدم ثانیه در جایگاه هفتم ایستاد و سینا ضیغمی نژاد دیگر نماینده کشورمان در همین ماده با ثبت زمان یک دقیقه و 10 ثانیه و 71 صدم ثانیه در رده دهم نهاده شد.

در ماده 100 متر قورباغه و با توجه به ادغام شدن کلاس بندی ها در مسابقات، شاهین ایزدیار در بین شرکت کنندگان این ماده چهاردهم شد و ضیغمی نژاد در جایگاه پانزدهم ایستاد.

دو ملی پوش شنای کشورمان در کلاس S10، ماده 50 متر آزاد نیز با حریفان خود رقابت کردند که ایزدیار با ثبت زمان 26 ثانیه و 34 صدم ثانیه چهارم شد و سینا ضیغمی نژاد با ثبت زمان 27 ثانیه و 52 صدم ثانیه در رده هشتم نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2235

به "تور ایتالیا ارزان: جایگاه هفتم و دهم شناگران ایران در جام جهانی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: جایگاه هفتم و دهم شناگران ایران در جام جهانی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید