جمع آوری محصولات بهداشتی غیرمجاز در شهرستان مهر

به گزارش اخذ ویزا، محصولات بهداشتی غیرمجاز در شهرستان مهر جمع آوری و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

جمع آوری محصولات بهداشتی غیرمجاز در شهرستان مهر

به گزارش از ، موسوی کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر گفت: 280 بطری حاوی مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز از یک فروشگاه عرضه اقلام آرایشی و بهداشتی در این شهرستان جمع آوری شد.

او، بیان نمود: در این بازدید که با همراهی مدیر غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر انجام شد محلول های بدون مجوز بهداشتی معتبر، توقیف و الکل سنجی شد که تمامی محلول ها بدون الکل بودند در صورتی که محلول ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل، باید 70 درصد الکل داشته باشد.

موسوی با اشاره به فعالیت شبانه روزی بازرسان بهداشت محیط در شهرستان مهر، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی که تهدید علیه سلامت عمومی است مراتب را به سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات 190 اطلاع دهند تا کارشناسان شبکه با حضور در محل به موضوع رسیدگی کنند.

مقدم مدیر غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر نیز در این زمینه شرح داد: شهروندان باید محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح را از داروخانه ها تهیه و در زمان خرید به پروانه بهداشتی ساخت درج شده در زیر آرم سازمان غذا و دارو توجه داشته باشند.

او، با بیان اینکه ملاک اصالت محصولات بهداشتی تولید داخل کشور شماره پروانه بهداشتی ساخت است، اضافه کرد: با مراجعه به سامانه fdascrm.ir که به راحتی با گوشی های تلفن همراه قابل ردیابی است، که می توان در زمان خرید، از اصالت و اعتبار پروانه بهداشتی ساخت محصول آگاه شد.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 915

به "جمع آوری محصولات بهداشتی غیرمجاز در شهرستان مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری محصولات بهداشتی غیرمجاز در شهرستان مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید