ویلای مدرن کوچک: حال ناخوش ماوی، پلنگ باغ وحش ارم

به گزارش اخذ ویزا، مدیرباغ وحش ارم با اشاره به آخرین شرایط ماوی گفت: ماوی دچار بیماری عفونی خشک شده است و شرایط ثابتی ندارد.

ویلای مدرن کوچک: حال ناخوش ماوی، پلنگ باغ وحش ارم

جهت دریافت خدمات ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش (6 بهمن ماه) مدیر باغ وحش ارم از بیماری عفونی یک قلاده ماده پلنگی که سال98 از پارک پردیسان به باغ وحش ارم منتقل شد، خبرداد. به گفته مدیر باغ وحش ارم این ماده پلنگ دچار بیماری حادعفونی شده است و حال مساعدی نداشت.

قندالی درباره شرایط ماوی گفته بود که با توجه به آزمایش های اولیه ماوی دچار یک عامل فوق حاد عفونی شده است و به علت اینکه ماوی نمی تواند غذا بخورد، مدام در حال سرم درمانی و دریافت آنتی بیوتیک است. به دانشکده دامپزشکی نیز برای انجام سی تی اسکن منتقل شد و به طور کلی درحال درمان است.

سه روز بعد (9 بهمن ماه) رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، تاریخ طبیعی و ذخائر ژنتیکی تهران با اشاره به شرایط ماوی - ماده پلنگ پارک ارم - گفته بود: حال این گونه بهتر شده است و آب و غذا می خورد. آزمایش ها برای تشخیص عامل بیماری نیز در حال اجرا است.

پرویز قندالی درباره آخرین شرایط ماده پلنگ بیمار اظهار می نماید: شرایط ماوی فراز و نشیب دارد، یک روز آب و غذا خورد و روز دیگر نمی خورد و همچنان سرم درمانی ادامه دارد.

مدیر باغ وحش ارم درباره نوع بیماری ماوی اظهار کرد: بیماری این ماده پلنگ یک بیماری عفونی خشک است که درحال سرم درمانی است و مراحل درمانی را با یاری متخصصان و بخش دامپزشکی طی می نماید.

قندالی در سرانجام توضیح داد: ما برای بهبودی ماوی تمام کوشش خود را به کار گرفته ایم، امیدواریم که به بهبودی کامل برسد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2205

به "ویلای مدرن کوچک: حال ناخوش ماوی، پلنگ باغ وحش ارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلای مدرن کوچک: حال ناخوش ماوی، پلنگ باغ وحش ارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید