حسین نوری: هدفم قهرمانی در بازی های آسیایی و رقابت های جهانی است

به گزارش اخذ ویزا، فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم ملی تاکید نمود هدفش کسب عنوان قهرمانی در بازی های آسیایی اندونزی و مسابقات جهانی مجارستان است.

حسین نوری: هدفم قهرمانی در بازی های آسیایی و رقابت های جهانی است

با ما همراه باشید تا با بهترین قیمت تور ویتنام زمستان 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، حسین نوری، قهرمان رقابت های وزن 87 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران درباره کسب این عنوان اظهار کرد: این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور تمامی مدعیان این وزن برگزار گردید و ما هم طبق فرایند با آمادگی متوسط در این رقابت ها کشتی گرفتیم. خدا را شکر که توانستم قهرمان شوم و مزد زحماتم را گرفتم. امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

دارنده مدال برنز دنیا اضافه نمود: به دنبال این هستم در بازی های آسیایی و دنیای بتوانم رنگ مدالم را بهتر کنم و در بازی های آسیایی بتوانم همانند آسیا به مدال طلا برسم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت اعزام به مسابقات دنیای آیا به دنبال مدالی بهتر از برنز دنیا است یا خیر گفت: قطعا همین طور است و باید رنگ مدالم عوض گردد. البته سال گذشته و در دنیای پاریس نیز می توانستم صاحب مدال طلا شوم اما مسائل داوری و کم تجربگی ام نگذاشت به عنوان قهرمانی برسم. سال جاری با تجربه تر شده ام و با کادر فنی تیم ملی نیز فیلم های حریفان را بررسی کردیم و امیدوارم سال جاری به خوش رنگ ترین مدال برسم.

نوری اضافه نمود: البته المپیک آسیایی را در پیش داریم و تمرکزمان ابتدا بر روی این رویداد است. همه کشورهای آسیایی با قدرت می آیند و امیدوارم در آن جا نیز طلا بگیرم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 691

به "حسین نوری: هدفم قهرمانی در بازی های آسیایی و رقابت های جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین نوری: هدفم قهرمانی در بازی های آسیایی و رقابت های جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید