حضور سرمربیان تیم های فوتبال ساحلی و فوتسال در جلسه کمیته فنی

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به ریاست محمدحسن انصاری فرد رئیس کمیته فنی و توسعه و با حضور ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و سایر اعضای این کمیته از ساعت 14:00 امروز شنبه در ساختمان سازمان لیگ فوتسال برگزار گشت.

حضور سرمربیان تیم های فوتبال ساحلی و فوتسال در جلسه کمیته فنی

در این نشست در ابتدا مارکو اوکتاویو سرمربی تیم فوتبال ساحلی گزارشی از عملکرد تیم ملی تا پیش از مسابقات قهرمانی آسیا و نتایج به دست آمده در این مسابقات را تشریح کرد. همچنین اعضای کمیته فنی و توسعه سوالاتی را پیرامون دلایل عدم صعود تیم به جام جهانی مطرح کردند که از سوی اوکتاویو پاسخ های مربوطه ارائه شد.

پس از این بخش، حمید شاندیزی سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال گزارشی در خصوص عملکرد تیمش در تورنمنت محبت آمیز چین تایپه را ارائه کرد.

با توجه به پیش رو بودن مسابقات مرحله نهایی قهرمانی زیر 20 سال آسیا که به میزبانی ایران با حضور 12 تیم از 22 خرداد ماه لغایت دوم تیرماه در شهر تبریز برگزار می شود، اعضای کمیته فنی و توسعه تاکید کردند که تمرکز و حمایت همه جانبه فدراسیون پشتیبان این تیم است تا با آماده سازی مناسب این تیم، همه شرایط محیای کسب نتایج هدف گذاری شده برای مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

در پایان مقرر شد اوکتاویو برنامه های مدنظرش تا پایان سال به صورت مکتوب تقدیم کمیته فنی کند. همچنین شاندیزی هم برنامه تیمش تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا در تبریز را آماده و ارائه کند تا کمیته فنی و توسعه پس از بررسی برنامه های کادر فنی آنها را جهت ورود به مرحله اجرایی تصویب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 201

به "حضور سرمربیان تیم های فوتبال ساحلی و فوتسال در جلسه کمیته فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سرمربیان تیم های فوتبال ساحلی و فوتسال در جلسه کمیته فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید