خبرنگاران کاهش 70 درصدی تردد در جاده های لرستان

به گزارش اخذ ویزا، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: خروجی تردد در چهارم فروردین ماه سال جاری در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش یافت.

خبرنگاران کاهش 70 درصدی تردد در جاده های لرستان

عباس شرفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: براساس گزارش ترددشمار خودرو، تعداد 18 هزار و 200 دستگاه وسیله نقلیه خروجی در محورهای استان تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش نشان می دهد.

وی افزود: همچنین تعداد 17 هزارو 344 وسیله نقلیه ورودی در محورهای استان تردد داشته که نسب به مدت مشابه سال گذشته 71 درصد کاهش نشان می دهد.

شرفی اعلام کرد: بیشترین تردد در جاده بروجرد - اراک با سه هزار و 713 ، اراک - بروجرد با 2هزار و 970 و ملایر - بروجرد با 2هزار و 774 وسیله نقلیه می باشد.

وی افزود: کمترین تردد در محورهای خمین - الیگودرز با 585، نورآباد - هرسین با 787 و اصفهان - الیگودرز با 824 وسیله نقلیه بوده است.

وی ادامه داد: این آمار نشان می دهد که بیشتر مردم به توصیه ها درخصوص پرهیز از سفرهای غیرضروری به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توجه دارند اما باز هم تاکید می کنیم هموطنان از سفر پرهیز و در خانه بمانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان توضیح داد: نوروز سال جاری متفاوت از سال های قبل است و از مردم می خواهیم این شرایط را درک نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 887

به "خبرنگاران کاهش 70 درصدی تردد در جاده های لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش 70 درصدی تردد در جاده های لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید