خبرنگاران کشف 2 تن گوشت فاسد در جنوب تهران

به گزارش اخذ ویزا، تهران- خبرنگاران- جانشین فرمانده انتظامی تهران گفت: بیش از 2 تن گوشت فاسد بسته بندی شده قبل از توزیع در بازار توسط ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ کشف شد.

خبرنگاران کشف 2 تن گوشت فاسد در جنوب تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه در این باره گفت: روز گذشته ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران از محل جمع آوری گوشت های فاسد و بسته بندی مجدد آن در دو انبار جداگانه در جنوب تهران مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی پیروز شدند هویت مالک انبارها و محل بسته بندی گوشت های فاسد را در حوالی خیابان 17شهریور شناسایی و با هماهنگی شبکه بهداشت و سازمان دامپزشکی برای بررسی دقیق موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

هداوند ادامه داد: ماموران در بازرسی از این محل ها بیش از 2 تن گوشت بسته بندی و یخ زده آماده ارسال به بازار کشف و مالک انبارها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه بر اساس نظر کارشناس دامپزشکی همه گوشت های کشف شده فاسد است، شرح داد: کلیه گوشت ها معدوم شد و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1180

به "خبرنگاران کشف 2 تن گوشت فاسد در جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف 2 تن گوشت فاسد در جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید