خرید انواع گجت های کاربردی و جالب در ویوک

به گزارش اخذ ویزا، رپرتاژ آگهی- گجت نوعی دستگاه الکترونیکی هوشمند و مبتنی بر فناوری کوچک بوده که در زمینه­ های مختلفی کاربرد دارد. گجت ­ها در انواع گجت خانگی، گجت کاربردی و خاص، گجت هوشمند و گجت پوشیدنی و… دسته­ بندی می­ شوند. کاربرد گجت­ ها در زندگی افراد از این جهت که انجام کارها را آسان تر و باعث صرفه­ جویی در زمان و هزینه می­ گردد و همین­ طور موجبات تفریح و سرگرمی را فراهم می ­آور،د بسیار اهمیت دارد. از جمله گجت کاربردی که تعداد آن­ها کم نیست و نمونه­ های مختلفی از آن فراوری و روانه بازار شده است. شاید شما به دنبال یک گجت کاربردی و یا خاص باشید. با ما همراه باشید تا تعدادی از این گجت­ های کاربردی و جذاب را به شما معرفی کنیم.

خرید انواع گجت های کاربردی و جالب در ویوک

گجت کاربردی و نمونه­ هایی از آن

شارژر فندکی و مبدل برق ماشین شیائومی مدل: Mijia برای تبدیل برق باتری خودرو به برق شهری جهت شارژ سریع گوشی موبایل، تبلت و غیره از این نوع گجت کاربردی استفاده می ­کنند. این شارژر فندکی دارای دو پورت یو­اس­ بی با مجموع شدت جریان خروجی 3.1 آمپر و یک سوکت برق بین­ المللی با قابلیت استفاده برای انواع دوشاخه­ ها و توان 100وات، مجهز به درپوش مغناطیسی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به درون دستگاه، همچنین قابل استفاده برای دیگر دستگاه ­ها مانند دوربین دیجیتال، لپ ­تاپ، تلویزیون، لامپ و… می­ باشد. جنس بدنه مبدل برق ماشین شیائومی از جنس فلز بوده و دارای ظاهری شیک و جذاب و با قابلیت عدم ایجاد نویز و سروصدا است.استفاده از این گجت کاربردی زمانی که به مسافرت یا گردش می­ روید و دسترسی به برق شهری ندارید دارای اهمیت است.

گجت کاربردی برای استفاده از اینترنت پرسرعت

روتر کوچک بی­ سیم شیائومی مدل R1C: روتر یک دستگاه سخت­ افزاری، برای کاربرانی است که می­ خواهند در یک فضای کوچک از یک وای­فای پرسرعت بهره ­مند باشند. روترها وظیفه مسیردهی داده­ ها از مبدأ به مقصد را دارند. شرکت شیائومی، روترهای مختلفی را به بازار عرضه نموده از جمله، روتر کوچک بی ­سیم شیائومی مدل R1C، با طرحی زیبا و جذاب که با تمامی سیستم­ عامل ­ها سازگار است. این گجت کاربردی و خاص دارای دو پورتLAN، یک پورتWAN و یک درگاه یو­ اس ­بی و قابلیت اتصال هارد دیسک به مودم می­ باشد. از دیگر ویژگی­ های روتر بی­ سیم شیائومی این است که امکان انتقال اطلاعات با سرعت 1167مگابایت و کنترل مودم با برنامه نصب شده دارد. امروزه در بسیاری از خانه ­ها این نوع گجت کاربردی و خاص دیده می ­گردد.

گجت کاربردی در جهت حفظ محیط زیست

شارژر بی­ سیم و پاوربانک اپل­واچ دی­ان: مسلماً هر فناوری دارای مزایا و قابلیت­ های خاص مخصوص به خود است. بارزترین ویژگی شارژر بی ­سیم نبود سیم است. امروزه تهیه شارژر و کابل شارژر برای افراد تبدیل به یک دغدغه شده و که پس از مدتی با مشکلاتی از قبیل قطع و وصل شدن شارژر یا کاهش سرعت آن روبرو می­ شوند. اپل­ واچ یک گجت کاربردی و خاص می ­باشد که امکان شارژ هم زمان پاوربانک و اپل ­واچ را دارد و اندازه کوچک و وزن سبکی داشته و براحتی قابل حمل است. همچنین دارای باتری لیتیومی 1000 میلی­ آمپرساعتی می ­باشد. یکی از مزیت­ های استفاده از شارژر بی ­سیم یاری به حفظ محیط زیست است.

­گجت کاربردی برای مشخص سلامت آب

تستر سلامت آب شیائومی مدل Mi TDS : این گجت کاربردی کیفیت آب آشامیدنی را تست می ­کند و ظاهر آن شبیه به یک دماسنج الکترونیکی بوده که می­ تواند میزان مواد آلی، فلزات سنگین و شوری آب را بسنجد. شرکت شیائومی عرضه کننده این فناوری خاص بوده که کاربر به سهولت می­ تواند از این گجت کاربردی استفاده نماید. مقداری آب برای نمونه داخل لیوان ریخته و سنسورهای تیتانیومی که دقت بالایی دارد را درون آب قرار دهید که با فشار دادن دکمه بدنه آن می­ توانید از شرایط آب، اسیدی یا باز بودن، غلظت و انواع املاح درون آب آگاه شوید. منبع تغذیه قلم MI TDS تستر سلامت آب شیائومی دو عدد باتری دکمه ­ای کم مصرف بوده که قابل تعویض بوده و یک صفحه نمایشی که میزان خلوص آب را نشان می ­دهد.

گجت کاربردی برای ایمن ­سازی خودرو از سرقت

دوربین فیلم­ برداری هوشمند خودرو دی­ان مدلDN300: نسل جدید دوربین ­های خودرو در واقع جعبه سیاه خودرو می ­باشد. این دوربین با داشتن سنسور حرکت، کوچک ترین حرکات را متوجه شده و آغاز به ضبط تصاویر بیرون و داخل خودرو در هر زاویه ­ای با کیفیت بالا و همراه با ضبط صدا می­ کند. این گجت کاربردی و خاص دارای تکنولوژی حرفه ­ای است که کیفیت خود را در فیلم ­برداری در مسیرهای پست و ناهموار حفظ می­ کند. از ویژگی ­های دیگر این تکنولوژی این است که فایل ­ها و تصاویر قدیمی را هنگامی که حافظه پر می­ گردد را بطور اتوماتیک حذف نموده و تصاویر جدید را ذخیره می ­کند. این دوربین دارای باتری لیتیوم 1050 میلی ­آمپری و صفحه نمایش 2.4 اینچ با کیفیت 1080p و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه 32 گیگابایت را دارد. استفاده از گجت امروزه بسیار کاربرد دارد زیرا همواره احتمال دزدیده شدن خودرو و یا تصادف، آن هم زمانی که خودرو بدون سرنشین در جایی پارک بوده وجود دارد که وجود این دوربین­ ها بسیار الزامی می­ کند.

گجت کاربردی برای تعمیر وسایل خانگی

پیچ­ گوشتی 8عددی شیائومی مدل Wiha JLLSD01XH: شرکت شیائومی محصولات متنوعی در زمینه­ های مختلف به بازار عرضه می­ کند. یکی از این محصولات که در دسته ابزارآلات قرار می­ گیرد پیچ ­گوشتی 8 سری Wiha شیائومی مدل JLLSD01XH می ­باشد که سبک و خوش ­دست و طراحی منحصربه ­فرد دارد. این پیچ­ گوشتی به 8 سری متفاوت(دوسو، چهارسو، چهارگوش، مثلثی، سه ­پر) تقسیم می­ گردد. از این وسیله برای سفت کردن پیچ، قفل کردن چرخ­دنده، برای شل کردن پیچ با قابلیت تغییر ارتفاع استفاده می ­گردد که در وسط این پیچ­ گوشتی چرخ ­دنده بسیار قوی قرار داده شده که کار را بسیار راحت می­ کند. همچنین تمامی 8 سری این پیچ­ گوشتی در داخل بدنه آن قرار گرفته شده، جنس بدنه این گجت کاربردی از کائوچو و بخش فلزی آن از فلز کربن ساخته شده است. یکی دیگر از ویژگی ­های منحصربه ­فرد این وسیله تغییر موقعیت پیچ ­گوشتی از چپ به راست و از راست به چپ و یا ثابت می­ باشد.

خرید انواع گجت­ های کاربردی و جالب در ویوک

انواع بسیار متنوعی از گجت کاربردی و خاص در بازار موجود می­ باشد که از تکنولوژی روز و جدیدی بهره ­مند بوده و انجام بسیاری از کارها را برای ما آسان تر و مقرون­ به ­صرفه ­تر می ­کنند. گجت­­ های که در بالا از آن نام برده شد تنها چند نمونه از انواع گجت ­های کاربردی و خاص بود که آن ­ها را جهت آشنایی شما معرفی نموده و به شرح مختصری در خصوص آن ها پرداخته ­ایم. شما می ­توانید برای همگام شدن با فناوری­ های جدید و برای آشنایی ببیشتر با انواع گجت­ ها و اینکه از کجا باید این محصولات را با کیفیت بالا تهیه کنید بهتر است سری به ویوک به آدرس https://viook.com بزنید.

ویوک یکی از فروشگاه ­های اینترنتی معتبر و شناخته شده در بازار می­ باشد که توانسته رضایت کاربران و مشتریان را به خود جلب نماید. این فروشگاه عرضه کننده انواع گجت­ ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب و با طراحی جذاب می­ باشد. شما می­ توانید با مراجعه به ویوک و مشاهده محصولات در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایید و در صورت لزوم می­ توانید از کارشناسان مجرب این مجموعه هدایت لازم را دریافت نمایید. همچنین تمامی راه­ های ارتباطی در این سایت درج شده است. باید بدانید که تمامی محصولات ویوک تا 15 روز بعد از دریافت محصول ضمانت بازگشت دارند. در ویوک علاوه بر انواع گجت­ ها(گجت هوشمند، گجت کاربردی و خاص، گجت خانگی و گجت پوشیدنی) می ­توانید کابل و شارژر، هدفون و هندزفری، پاوربانک، اسپیکر بلوتوثی و ساعت هوشمند در انواع مختلف، که همگی این کالاها اصل و باکیفیت می­ باشد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1754

به "خرید انواع گجت های کاربردی و جالب در ویوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید انواع گجت های کاربردی و جالب در ویوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید