دوچ به جشنواره فیلم بمبئی راه یافت

به گزارش اخذ ویزا، فیلم سینمایی دوچ به کارگردانی امیرمشهدی عباس در بخش رقابتی فیلم های کودک و نوجوان در بیست ویکمین جشنواره بین المللی فیلم بمبئی به نمایش در می آید.

دوچ به جشنواره فیلم بمبئی راه یافت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، فیلم دوچ در بخش رقابتی فیلم های کودک و نوجوان از سوی هیات داوران بچه ها و نوجوانان برای گروه سنی 5 تا 17 در این رویداد سینمایی به روی پرده می رود.

در این فیلم ثریا قاسمی، کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، سروش جمشیدی، کوروش زارعی، حسین عباسی، عباس ابوالحسنی، محمد امین احمدی و امیرمحمد محمدی به نقش آفرینی پرداخته اند و داستان درباره نوجوانی به نام غلامرضا است که علاقه به دوچرخه سواری دارد و دوست دارد تا با دوچرخه اش مسابقه بدهد و جایزه به دست آورد، اما به دلیل مسائل اقتصادی، توانایی تهیه دوچرخه را ندارد. او برای به دست آوردن دوچرخه مسیری جالب را انتخاب می نماید و انتخاب این راه اتفاق های مختلفی را به دنبال دارد.

هاشم مرادی به عنوان مدیر فیلم برداری، نوید فرح مرزی طراح گریم، احمد سعادت بخت طراح صحنه و لباس و رضا کشاورز مدیر صدابرداری در این پروژه همکاری می نمایند.

فیلم سینماییدوچ به تهیه نمایندگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان پیش از این در بخش مسابقه پنجاه ونهمین جشنواره فیلم زلین و بخش مسابقه فیلم بلند برای بچه ها جشنواره دشی یتکو اوکراین شرکت نموده بود.

بیست و یکمین جشنواره فیلم مومبای (بمبئی) از 25 مهر تا 2 آبان 1398 (17 تا 24 اکتبر 2019) در کشور هندوستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 411

به "دوچ به جشنواره فیلم بمبئی راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچ به جشنواره فیلم بمبئی راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید