رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس: تجربه ای لوکس در محیطی آرام

به گزارش اخذ ویزا، رستوران لاتون یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است که در هتل اسپیناس پالاس قرار گرفته است. با گزارش خبرنگاران از این رستوران زیبا همراه باشید.

رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس: تجربه ای لوکس در محیطی آرام

معرفی

هتل اسپیناس پالاس لوکس ترین هتل ایران است و طبیعتا از چنین هتلی باید توقع رستوران هایی لوکس و غذاهایی با کیفیت را داشت. در گزارش های قبلی از هتل اسپیناس کافه و رستوران سنتی این هتل را معرفی کردیم. در این قسمت به یکی دیگر از رستوران های هتل اسپیناس سر می زنیم تا بیشتر با آن آشنا شویم.

رستوران لاتون یکی از رستوران های لوکس هتل اسپیناس پالاس است. این رستوران فضایی مدرن با دکوراسیون داخلی زیبا دارد؛ محیطی آرام و دوست داشتنی و لوکس برای گذراندن لحظاتی خوش با مهمان هایی خاص! غذای این رستوران کیفیت بسیار خوبی دارد اما باید به این نکته هم توجه کنید که رده قیمتی این رستوران، رده لوکس است. در ادامه می توانید با تصاویر اختصاصی خبرنگاران و توضیحات وب سایت هتل اسپیناس درباره رستوران لاتون همراه باشید.

این رستوران در طبقه سوم و با چشم اندازی دل انگیز از فضای سبز رشته کوه های اطراف هتل و با ترکیبی از غذاهای مدیترانه ای متنوع با طعمی بی نظیر و با ظریف ترین و مجذوب کننده ترین چیدمان از سراسر ایران و دنیا آماده سرویس دهی به مهمانان گرامی است.

شما می توانید صبحانه خود را به صورت بوفه در رستوران میل بفرمایید، سپس نهار و شام را با انتخاب از منوی های متنوع رستوران به همراه سالادبار انتخاب نمایید و تجربه ای تازه و فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان خلق نمایید.

رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس کجاست؟

رستوران لاتون در هتل اسپیناس واقع در تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان 33، شماره 21 قرار گرفته است.

موقعیت هتل اسپیناس پالاس روی نقشه

چی بخوریم؟

همان طور که گفتیم در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ای سرو می گردد.

جمع بندی

رستوران لاتون محیطی بسیار زیبا و غذاهایی خوشمزه دارد. پس از ورود به این رستوران با برخورد گرم کارکنان روبرو خواهید شد و می توانید غذایی با کیفیت را در محیطی زیبا و آرام میل کنید. رستوران لاتون دارای اتاق VIPبا ظرفیت 100 نفر نیز هست که می توانید در آن جشن و مهمانی های خود را هم برگزار کنید. اگر در پی تجربه ای لوکس هستید، این رستوران می تواند یکی از گزینه های جدی شما باشد.

اگر قبلا به رستوران لاتون رفته اید تجربه خود را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو / palace.espinashotels.com
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2218

به "رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس: تجربه ای لوکس در محیطی آرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس: تجربه ای لوکس در محیطی آرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید