رضاوند: این اشتباهات در فوتبال پایه هم دیده نمی گردد، استقلال و هوادارانش گناه دارند

به گزارش اخذ ویزا، هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اشتباهات داوری که در بازی ما و آلومینیوم اراک رخ داد در فوتبال پایه ها هم دیده نمی گردد.

رضاوند: این اشتباهات در فوتبال پایه هم دیده نمی گردد، استقلال و هوادارانش گناه دارند

آرش رضاوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد ملاقات تیمش با آلومینیوم اراک و حاشیه های مربوط به داوری این بازی گفت: در صحنه ای که تیم ما به گل رسید، هیچ اتفاق مشکوکی دیده نشد و آن صحنه طوری نبود که بگوییم آفساید میلیمتری بود یا فقط دست یا پای بازیکن ما در موقعیت آفساید قرار داشت. در آن صحنه بازیکن ما سه متر از خط آفساید عقب بود و وقتی هم توپ گل شد یاری داور بعد از چند ثانیه پرچم زد و این اشتباهات واقعا در فوتبال پایه هم دیده نمی گردد چه برسد در مسابقات لیگ برتر.

وی در قسمت دیگری از حرف هایش اسم کرد: الان بعضی کارشناسان می خواهند بگویند که قبل از گل فلان اتفاق رخ داد یا اینکه بگویند آیا توپ به پای مهدی قائدی برخورد نموده است یا خیر. واقعا سوال من این است که سرپوش گذاشتن روی اشتباهات داوری چه چیزی را عوض می نماید؟ چرا در خیلی از بازی های لیگ برتر ویدئو چک به وسیله موبایل را قبول کردند ولی در بازی ما آن را قبول نمی نمایند و موبایل را از دست فرهاد مجیدی می گیرند؟ استقلال و طرفدارانش گناه دارند، خواهش می کنم با تیم ما اینطور برخورد نکنید.

رضاوند اظهار داشت: وقتی یک بازی گره می خورد زدن یک گل می تواند همه چیز را تغییر دهد ولی شما دیدید که گل سالم ما چگونه مردود اعلام شد و صحنه های 60 به 40 هم به سود تیم حریف گرفته می شد. شما ببینید در نیمه دوم چقدر باید وقت تلف شده گرفته می شد، حداقل بازی ده دقیقه وقت اضافه داشت ولی چرا گرفته نشد؟ در یک صحنه به فرشید اسماعیلی ضربه زدند و روی زمین افتاد ولی داور خطای هند اسماعیلی را گرفت، مگر می گردد خیلی راحت شاهد چنین اشتباهاتی باشیم؟ گلی که تیم ما زد کاملا درست بود و همه دیدند که بازیکن ما چند متر عقب تر بود، واقعا این اشتباهات قابل جبران نیست.

هافبک استقلال با بیان اینکه نباید روی اشتباهات داوران سرپوش گذاشت، توضیح داد: شما دیدید که داور اسپانیایی به علت انجام یک اشتباه از جام ملت ها کنار گذاشته شد ولی ما می خواهیم اینجا اشتباهات داوران را طور دیگری جلوه دهیم و این کارها اصلا درست نیست. اعتقاد من این است که فوتبال ایران احتیاج مبرمی به VAR دارد و برای اینکه حق تیمی ضایع نگردد باید هر چه سریع تر از این تکنولوژی استفاده کنیم. این طرفداران واقعا گناه دارند و وقتی حق یک تیم ضایع می گردد طبیعتا پذیرفتن تساوی یا شکست خیلی سخت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1910

به "رضاوند: این اشتباهات در فوتبال پایه هم دیده نمی گردد، استقلال و هوادارانش گناه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند: این اشتباهات در فوتبال پایه هم دیده نمی گردد، استقلال و هوادارانش گناه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید